Cleopatra Stratan - Adio (Versuri)

Versuri

Cleopatra Stratan - Adio (Versuri)
Cleopatra Stratan - Adio (Videoclip Oficial)

Și nu mă mir
Că încă mă mai cauți
Atâtea amintiri
Cum să le uiți așa ușor
Și numă mir
Că încă mă mai cauți
Atâtea priviri
E și normal să-ți fie dor

Dar știi când am plecat, să am de unde să mă întorc
Și chiar nu știu cum vrei tu să mă port…

Adio și rămâi cu bine
Adio viselor în doi
Mi-au viitorul înapoi, eeh
Te pup să ai grijă de tine
Dar te rog nu privi-napoi
Eu fac din lacrimi versuri noi
Să uit de tine.

Și nu mă mir
Că încă mă mai cauți
Atât de pustiu
La tine-n suflet, nu mă crezi?
Eu déjà știu
Și de-aia n-o să mă mai vezi

Adio și rămâi cu bine
Adio viselor în doi
Mi-au viitorul înapoi, eeh
Te pup să ai grijă de tine
Dar te rog nu privi-napoi
Eu fac din lacrimi versuri noi
Să uit de tine.

Trimiteți un comentariu