Bvcovia - HATERE (Versuri)

Versuri

Bvcovia - HATERE (Versuri)
Bvcovia - HATERE (Videoclip Oficial)

Unu mi-a zis: "Bvcovia tu nu faci rap"
Adevarat man... eu fac muzica...


Strofa 1:
Si nu zic ca, daca rapu' nu mai e la moda
Asta nu inseamna ca am uitat sa pic pe toba
Fraierii vorbesc de mine, fata-n fata nicio vorba
Masteru tau-i MIDI zici ca l-ai facut pe orga
Ma pis pe tine rappere sau trappere sau ce esti tu
Te oftici ca n-ai cum sa ma invingi de parca-s Majin Buu
Tot ce poti e sa vorbesti aiurea despre mine
Da in fata mea esti slab si dulce ca mierea de albine
Unu mi-a zis: "Bvcovia nu mai faci rap, esti trist"
Da sunt peste 90% dintre rapperi ti-am mai zis
Acum' a devenit o moda sa dai diss
Atata ura pentru ce? deci subiect inchis...
Ii aud pe unii trapperi nu mai stiu cum sa te minta
Poa' doar sa se simta-n ochii mei sunt cea mai buna tinta
E doar un trend, cand figurile n-o sa mai prinda
O sa fie putini cei ce raman in piramida, restu mars...

Bvcovia Pe Trap, e reincarnarea lui MCHH
Multi sunt falsi, n-o sa recunoasca fiindca-s lasi


Strofa 2:
Da peste toate cand o fi sa mor n-o sa ma duc ma
Ma duc in Iad zambind cu capu sus si ochii-n gluga
Iar fraierii ce nu ma vor, nu ma suporta, sa mi-o suga
Daca tot zici ca ai flow de ce cacat ti se incurca?
Am lista mea cu nume mari pe care ii tai cu o dunga
Pe care i-am intrecut doar prin munca, munca, munca, munca
De cand am inceput s-o fac a fost doar cale lunga
Si n-am crescut cu bani, n-am avut nici de-o nuga
Cu fratii ingropati, pe afara, ca viata-i cruda
Cunosc fete ce s-au ars mai mult ca Mia pentru o suta
Cunosc parinti, viata lor a fost o suta
Si au continuat sa bea pana-n ultima secunda
Daca nu te adaptezi, te stingi, viata-i o jungla
Multi o sa-ti para prieteni doar sa te bage-n deruta
O sa-i juri femeii ca o iubesti la nunta
Apoi prin tribunale o sa aveti inima franta
Imi amintesc de mama bro, obisnuia sa planga
Acum e bine fiindca nu s-a dat batuta
Cat despre mine, haterii imi tot pun mutra
Ma pis pe ei, sunt GOD MODE, nici nu ma supar

Nu ai cum sa ma atingi sunt GOD MODE!
Nu ai cum sa ma atingi sunt GOD MODE!
Nu ai cum sa ma atingi sunt GOD MODE!
Nu ai cum sa ma atingi sunt GOD MODE!
Nu ai cum sa ma atingi sunt GOD MODE!
Nu ai cum sa ma atingi sunt GOD MODE!
Nu ai cum sa ma atingi sunt GOD MODE!
Nu ai cum sa ma atingi sunt GOD MODE!

Trimiteți un comentariu