Suie Paparude - Mergem Mai Departe (Versuri)

Versuri

Suie Paparude - Mergem Mai Departe (Versuri)
Suie Paparude - Mergem Mai Departe (Videoclip Oficial)

Strofa 1:
Hai înc-o dată, mai bagă o fisă!
(Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!)
Ne cerem scuze dac-ai dus lipsă
(Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!)
Șuie Paparude, ne-am întors!
(Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!)
Prin ce-am trecut a fost frumos
Stai o secundă, mai am ceva de zis
După 22 de ani de vis
Aveam nouă ani când au început
Ce repede timpu a trecut!
Țin minte, l-am întrebat pe Michi:
"Man, cum e pe scenă cu atâția fani?"
Țin minte și acum ce mi-a spus:
Să nu renunț, să fac ce mi-am propus

Refren:
De la stânga la dreapta, până-n spate
Mergem mai departe, mergem mai departe!
De la stânga la dreapta, până-n spate
Mergem mai departe, mergem mai departe!
De la stânga la dreapta, până-n spate
Mergem mai departe, mergem mai departe!
De la stânga la dreapta, până-n spate
Mergem mai departe, mergem mai departe!

Punte:
Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!
Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!
Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!
Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!

Strofa 2:
Viața-i un joc, ruleta rusească
(Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!)
Unii bagă două gloanțe ș-apasă
(Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!)
Riscul e mare, da' nu îi pasă
(Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!)
Tre' să facă muzică, tot ce contează
(Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!)
Mulți se opreau până acum
Da' paparuda e din nou pe drum
Mulți se opreau până acum
[?] oricum
Fiindcă ne-am lăsat inima la concert
Și-avem nevoie de un ritm în piept
Trecem mai departe, sunetul ajunge din
Difuzoare până în sânge

Punte:
Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!
Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!
Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!
Hai înc-o dată! Hai înc-o dată!

Refren:
De la stânga la dreapta, până-n spate
Mergem mai departe, mergem mai departe!
De la stânga la dreapta, până-n spate
Mergem mai departe, mergem mai departe!
De la stânga la dreapta, până-n spate
Mergem mai departe, mergem mai departe!
De la stânga la dreapta, până-n spate
Mergem mai departe, mergem mai departe!

Strofa 3:
Și-am rămas lângă muzică
Am înțeles de la-nceput
Întotdeauna sunt de vină
Eu mai departe, tu în trecut

Trimiteți un comentariu