SUBCARPATI - Ochiu' Dracului (Versuri) - (cu Mircea Florian)

Versuri

SUBCARPATI - Ochiu' Dracului (Versuri) - (cu Mircea Florian)
Subcarpati - Zori (Album - 2018)
SUBCARPATI - Ochiu' Dracului (Piesa Oficiala) - (cu Mircea Florian)

Refren:
Banii, banii
Luaţi aminte fraţilor,
Că banii nu se fac uşor.

Strofa 1:
Nu-mi place să vorbesc de bani ca ţel,
Contează ce faci cu ei, nu câţi ai în portofel
Iţi trebe-o facultate ca să-nveţi să ai mălai
Şi două facultăţi ca să-nveţi pe ce să-i dai
O mare parte, minte, n-ar şti să facă faţă
Dacă s-ar trezi cu-n milion de coco dimineaţă
Muzica e moştenirea,
Dar până nu ajungi la bani, n-ai cum să ştii că banii n-aduc fericirea.

Refren:
Banii, banii
Luaţi aminte fraţilor,
Că banii nu se fac uşor.

Strofa 2:
Nu ţin aproape oameni care fac totul pentru bani
Mă-nconjur cu oameni tari care în viaţă au un plan
Cu-nţelepciune învăţ să-mi văd şi eu de planul meu
Că dacă fac curat,
E ca focul furat
De Prometeu.
Gologanul nu te face greu
Leul nu te face leu
Dac-aduni teancuri cu zecile tot nu te face zeu.
De-asta mă dezvolt mental
Şi spiritual
Văzând esenţial
Să fiu corect, să mă respect în tot ce-aş face.
When the s***t goes down, you've got to be ready.
Nenorocit ca Freddy,
În diferite medii
Banii se găsesc oriunde, dacă eşti om vrednic.
Muzician sau medic,
You have to make it.
Marele proiect uman,
De la sat la mediu urban,
Afo să depinzi de bani
Ca să nu rămâi bostan.
Şi banu-l faci,
Dacă eşti dibaci,
Toată ziua prin oraş,
Toceşti talpa la adidaşi.

Refren:
Banii, banii
Luaţi aminte fraţilor,
Că banii nu se fac uşor.

Tind să-ţi repet până reţii,
Trebuie s-ai grijă de tine, dar să nu devii legat de avuţii.

Banii nu sunt energia vieţii sau esenţa,
Sunt doar disconfort atunci atunci când apara absenţa.

Că-s destui care pentru bani ar trăda şi-ar minţi,
Dar la genul ăsta de oameni chiar am simţul ascuţit.

Nu le-aş mai ţine evidenţa ca maşina de marcat,
Te-ajungi un şobolan panicat
Cu banii-n cap.

Şi-s sigur dacă-s împăcat
Fiindcă Dumnezeu mi-a dat
O minte bogată şi-un suflet curat.
O minte curată şi-un suflet bogat,
Pe care să le stric pentru bani
Chiar ar fi un mare păcat.

Şi proiectele se duc la bun sfârşit ş-apoi
Te poţi uita cu alţi ochi strălucitori la noi.

Important e că ţin fruntea sus şi dreaptă privirea,
Împăcat cu mine ştiind că banii n-aduc fericirea.

Refren:
Banii, banii
Luaţi aminte fraţilor,
Că banii nu se fac uşor.

Strofa 3:
Culese
Din cartier vreo şapte trupe,
Sound-uri pe alese,
Trezeci şi cinci de oameni
Facem iureş şi excese
Fără contracte împreună, uite că ne iese
Să avem succese, trupe şi familii şi mirese.
Poate lumea spune, nu contează,
Dar uite că istoria trupelor mă-nfricoşează
Banii, visele se înneacă în pahar
Când o spargi în mii de cioburi se prefac
Şi dispar.

When the s***t goes down, you've got to be ready.
When the s***t goes down, you've got to be ready.


Banii, banii
Banii, banii
Banii, banii
Luaţi aminte fraţilor,
Banii nu se fac uşor.

Trimiteți un comentariu