SUBCARPATI - Eroul Generatiei (Versuri) - (cu Psihotrop)

Versuri

SUBCARPATI - Eroul Generatiei (Versuri) - (cu Psihotrop)
Subcarpati - Asfintit (Album - 2018)
SUBCARPATI - Eroul Generatiei (Piesa Oficiala) - (cu Psihotrop)

Intro (Psihotrop):
…dar viața nu-i simplă,
‘s pe fugă, mi-e frică
Îmi doresc familie,
Liniște deplină

…dar viața nu-i simplă,
‘s pe fugă, mi-e frică
Îmi doresc familie,
Liniște deplină

Strofa 1 (Psihotrop):
Sunt țăran holtei,
Din bordei
Fac hore, beau
Vinul boltei
Ca să mă răsfăț
Trag murgul de hăț
Căruța pe roți
Și suflu-ntr-un băț
Din fluier scot ritmul
Cu el opresc timpul
Nuiele cu găuri
Cu care-mi fac ritmul
Mă rog la Dumnezeu
Mă bucur mereu
De ceea ce sunt
De tot ce am eu.
Că am burta plină
Cu pâine și sare
Nu-i de la slănină
Faptul c-am un-soare
...care răsare pe cer dimineață
Sunt liber.
Mulțumesc, viață!

Strofa 2 (Psihotrop):
Și-am găsit în sat o mândră
Care-i frumoasă și cântă
Și mi-a făcut un flăcău
Voinic cum e tatăl său
Și îl creștem și-l iubim
Și îl învățăm cum știm
Eu la caval sau la nai
Ea îi cântă prin viu grai
Îl învățăm meșteșug
Și-i dăm povestiri cu tâlc
Că nu vrem s-ajungă pleavă
Îl facem om de ispravă
Să fii tu copilul meu
Să știi că mare-i mândria
Să sufli-n lemn cum fac eu
Și să-mi înveți meseria

Refren (Psihotrop):
Cântă tu și pentru mine
Și lasă sunetul liber
Ca să-l audă și alții
Călător prin generații

Cântă tu și pentru mine
Și lasă sunetul liber
Ca să-l audă și alții
Călător prin generații

Strofa 3 (Psihotrop, Subcarpati):
Sunt pui de comunist, n-am voie cu pleată
Am un singur vis, vreau s-ajung la artă
Dar ei mi-au închis-o cu propagandă
N-au mintea rapidă fiindcă se... minte în-ceată
Panică majoră în majoritate
Ochi și urechi pe zid, nu se poate
Ei s-au împânzit peste toate
Nu mă simt păzit, prea multă securitate
Sistemul are hibe
Trebuie să fii liber
Și toată presa minte
Nu știi cine te vinde
Dar bunicul meu mi-a dat
Un instrument de suflat
Fărâmă de libertate
Mi-a zis să cred că se poate
Sistemul are hibe
Trebuie să fii liber
Și toată presa minte
Nu știi cine te vinde

Refren (Psihotrop):
Cântă tu și pentru mine
Și lasă sunetul liber
Ca să-l audă și alții
Călător prin generații

Cântă tu și pentru mine
Și lasă sunetul liber
Ca să-l audă și alții
Călător prin generații

Strofa 4 (Psihotrop):
Sunt millenial, n-ai tu
Habr cum e hype-ul
Mi-am băgat pe iTunes
Muzică de haiduci
Că lucrez 8 ore în corporație
Amorțesc pe scaun, îmi simt corpu-n rații
Dar am salariu bun, dacă facem o ecuație
Și am pauză juma’ de oră pentru meditație
Am impresia libertății
Stând la coadă la promoții
Îmi bag de toate-n traiste
Păcat că am mintea vraiște
Doar când sunt singur acasă
Am ochii-nchiși și nu-mi pasă
Bag casca bine-n ureche
Și ascult muzică veche
Sunt sunete sau cuvinte
Ele îmi aduc aminte
Ce te face, de fapt, liber
Și-ajung să mă reconsider
Și să-mi dau seama, de fapt
Ce îmi place, ce mi-e drag
Fie plebe sau elite
Sunetul ne face... liberi.

Trimiteți un comentariu