Phunk B - La Tiganci (Versuri)

Versuri

Phunk B - La Tiganci (Versuri)
Phunk B - La Tiganci (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Stă pe teava, intra în functiune repezita, actiune ofensiva
Fii-ta plange dupa vita fuge repezita
Cred ca-i semi-depresiva
Si daca nu-i, da-i trei mui sau trimite-o catre noi la prieteni noi
Stiu ce te irita, nu noi ci p**da ei obosita, cum te pupa dupa ce-a fost pe bot slobozita
Da las' că nu-i, problema lui
Problema lui e scuza lui... p**a lui
Du-te vino des dis-de-dimineata, pai cum e permis?
Pan' pe seara mana sa nu-i sara de pa pe**s
Si ma-sa i-a zis...
("Ce-ai ma talibanule? Lasa-te de gioco di mano mai animalule")
Ta-su i-a zis, um... Ta-su nu vorbea cu el pentru ca ducea mana la intins
Iar mana intinsa fara o poveste nu vede bani
A zis-o Dinica dar eu o stiu de la țagani
Femeile e curve, barbatii porci

Ce-am furat de la tigani, am aplicat la tiganci
Ce-am furat de la tigani, am aplicat la tiganci
Ce-am furat de la tigani, am aplicat la tiganci


Strofa 2:
Milioane de nimeni pe strada fac parada, ocean paraba
Johnule tu faci doar arta
Dorian iti arata cum sa ajungi vagaboanta
Pasul 1: urci pe scena langa Dorian
Pasul 2: dai din popou chiar daca ai 9 ani
Pasul 3: te pisi pe ea si pe parintii ei
Pardon pe ma-sa si iubitii ei, ei!
Apoi bang! Creste si intra intr-un gang
Nu i-a venit ciclu si face trap
Bagă pill, fumeaza, isi da in cap pentru ca asa a aflat ca tre' sa o arzi in muzica asta de cacat
Si tu barbate faci trap, da banii ii spargi pe cacaturi
Insa ce face ciutanu... Se da cu curu de pamant la ta-su ca ala are papucii gucii si el n-are
Si blugii aia intregi tre' sa îi taie s-arate mai tare
Doamne, doamne cate oglinde oglinjoare in tara
Mai presara sos de influenceri, putina prajeala
Labareala ba, pe scurt vrajeala
Muzica e muzica si vlogareala vlogareala o...
Crezi ca ai ceva de spus lumii? nu...
Nu de mult tu te uitai la Scooby-Doo
Inainte sa iei bolu' si sa-l umplii cu lapte si cu cereale, acum esti unic tu
Dar mana intinsă fara o poveste nu vede bani
D-aia cand ii ceri lu' ma-ta mereu zice 'n-am!'
O ardeti high-life, ati evadat din banci

Ce-am furat de la tigani, am aplicat la tiganci
Ce-am furat de la tigani, am aplicat la tiganci
Ce-am furat de la tigani, am aplicat la tiganci


Un fan mi-a spus ca sunt frustrat, ca singuru' motiv pentru care-i fac de cacat e ca vreau ce au ei de fapt
Adevarat, vreau un public pana în 14 ani...
Doamne, Dumnezeule e tot ceea ce imi doream
Sa fiu nevoit sa inchei concertu' pana-n ora 9
Partea buna-i ca vine cu ta-su si plateste doua bilete la show bine... harasho?
Da-le-as yo lectii de dictie si de flow ca aveti acelasi șto
E loc de orice, nu imi displace trapu', daca-i facut de bulangii care se dau cu farduri... metafora
Cuvantu' meu, cade greu, ancora
In gandu' meu, umblu eu, brambura
Imi bag p**a ca s-a ajuns la d-astea ba, da' tre' facut curat in muzica de materialisti si de denaturati
Si-mi bag p**a a doua oara doar ca-n gura altora ce ar fi facut orice pentru cifre si si-au pictat gura...

(Ce-am furat de la tigani, am aplicat la tiganci
Ce-am furat de la tigani, am aplicat la tiganci
Ce-am furat de la tigani, am aplicat la tiganci
)
Va salut

Trimiteți un comentariu