Killa Fonic - Nici in vis (Versuri)

Versuri

Killa Fonic - Nici in vis (Versuri)
Killa Fonic - Emotiv Munteana (EP/Album)
Killa Fonic - Nici in vis (Piesa Oficiala)

Refren:
Nu credeam nici măcar in vis,
Ca pot sa mai iubesc la fel,
Stii cândva focul meu s-a stins,
Și acum fac unul pan' la cer,
(Doar eu și tu)
Nici măcar in vis,
(Nu credeam babe)
Ca pot sa mai iubesc la fel,
Stii cândva focul meu s-a stins,
Și acum fac unul pan' la cer,
(Doar eu și tu)

Strofa 1:
Nicio grija baby,
Am io grija de noi baby,
Nicio depresie am trecut de mult peste baby,
Ia loc in cada Ehi pune curu’ ala intinde-te,
Noi nu luam molly poate o dunga de albă Pe J,
Și când ne facem o facem noaptea tine cât vrem noi,
Ador cum adormi pieptul meu la pieptul tău,
O facem pana nu mai merge drept nici patul tau,
Dezlanutie fiara din tine îndoaie-te.

Refren:
Nu credeam nici măcar in vis,
Ca pot sa mai iubesc la fel,
Stii cândva focul meu s-a stins,
Și acum fac unul pan' la cer,
(Doar eu și tu)
Nici măcar in vis,
(Nu credeam babe)
Ca pot sa mai iubesc la fel,
Stii cândva focul meu s-a stins,
Și acum fac unul pan' la cer,
(Doar eu și tu)

Strofa 2:
Stii cândva am zis clar gata,
Am zis ca o fi soarta,
Nu credeam ca o sa-mi treacă,
Acum iau totul in joacă,
Am totul pare o joacă,
Ce lup hrănești tu fato,
Nu-l hrăni pe ăla lacom,
Mai bine plecam pe alt drum,
Oricum ce a trecut e scrum,
In o noua era in o noua era doar tu și eu babe,
In o noua era in o noua era noi doi in noapte,
Stii ca sunt al tau stii ca ești a mea știu ca ești a mea babe,
Dacă murim dar nu murim,
Dar dacă iubim renaștem.

Refren:
Nu credeam nici măcar in vis,
Ca pot sa mai iubesc la fel,
Stii cândva focul meu s-a stins,
Și acum fac unul pan' la cer,
(Doar eu și tu)
Nici măcar in vis,
(Nu credeam babe)
Ca pot sa mai iubesc la fel,
Stii cândva focul meu s-a stins,
Și acum fac unul pan' la cer,
(Doar eu și tu)

Trimiteți un comentariu