Ian x Azteca - Colectez (Versuri) - (feat. Bengales)

Versuri

Ian x Azteca - Colectez (Versuri) - (feat. Bengales)
Ian x Azteca - Colectez (Piesa Oficiala) - (feat. Bengales)

Strofa 1:
Sunt pe plajă
Stau cu p***a, beau șampanie
Și cu frații lângă mine, adu un Moet
P*zde, vară, tatii!
știi că îmi permit orice
Am muncit o viață-ntreagă,
Adu verdele
A ieșit pe strada mea, a ieșit soarele
Acuma avem concerte, sună fanele
Stai pe lângă noi
Că facem milioanele
Mare dica din nimic, sunt pus pe ele
Muncă si talent,
Dacă nu ai banii îi faci !
Văd în ochii tăi invidia că eu am cash
Nu ai stimă și respect,
Te zic cu frații marș
Te strică caracterul,
Drept dovadă ești un laș
Vorbești de combinații,
Haide coa*e, fă mă lași
Treci la fapte,
Vreau să îmi arăți că ai curaj
Ca văd că ști să dai cu ciocu',
Să zici că mă bați
Da am auzit că ești o p*zda de la anturaj

Refren:
Munca si talent
Nu raman la psen days
Cu probleme plec
Ma întorc-zâmbesc yey
Da eu meditez tu stările s veghe
Nu mă f*t cu orcine le?

Munca si talent
Nu raman la psen days
Cu probleme plec
Ma întorc-zâmbesc yey
Da eu meditez tu stările s veghe
Nu mă f*t cu orcine le?

Strofa 2:
Colectez un check
Dau check?
Da îți dau mat, te driblez
Dacă jucam șah
Erai calu de mic din element
Eu ma mișc din ele-n ele
Joc mai sus cu un nivel
Bagabonți cu unghie de ?
agitați dupa praf
Și dacă nu trag, rămân fără haz
Facem panaramă cu 3 panarame,
Dăm în ele grav
Le trimitem pe la colectat undeva prin Bârlad
Fac un haos genial,
că mare de ?tripa doar cu un teanc
Sunt concentrat doar pentru ban
Numele Ian am zis că într-un an o s-o dau rap
Am onorat, acum sunt?
Cuvantul tău e lege ai dosar penal

Refren:
Munca si talent
Nu raman la psen days
Cu probleme plec
Ma întorc-zâmbesc yey
Da eu meditez tu stările s veghe
Nu mă f*t cu orcine le?

Munca si talent
Nu raman la psen days
Cu probleme plec
Ma întorc-zâmbesc yey
Da eu meditez tu stările s veghe
Nu mă f*t cu orcine le?

Strofa 3:
Mă simt ca în 2000
Facem pozii ca Alecsandri
Ne copiezi frate păi tu cum știi
Am disaigenri care mă îmbracă în gelozii
De la fraieri și la tarfe le zic nu te repezii
Îmi trebuie bodyguarzi nu pentru wageri
Pentru târfe că sar pe mine
Și oricum nu suport eu bârfe
Stau cu frații mei și bem șampanie
Ca pe Champs Elysées, mi au venit analizele
Stau la sat da în pipera de la mahala
La palat, nu-s de pe terra, deja
Crezi că sunt reptilian,
mi se ridică barieira
Când intru pe poarta cartierului: Bona sera!
Stau lângă Becali și Gica Hagi, Popescu
Și alții - cam toți magistrații
Respect hormonoii și machedonii
Ieșim toți la distracție în stradă
Memento mori !

Refren:
Munca si talent
Nu raman la psen days
Cu probleme plec
Ma întorc-zâmbesc yey
Da eu meditez tu stările s veghe
Nu mă f*t cu orcine le?

Munca si talent
Nu raman la psen days
Cu probleme plec
Ma întorc-zâmbesc yey
Da eu meditez tu stările s veghe
Nu mă f*t cu orcine le?

Trimiteți un comentariu