ELI feat. Oana Marinescu - Planete, Lumini si Culori (Versuri)

Versuri

ELI feat. Oana Marinescu - Planete, Lumini si Culori (Versuri)
ELI feat. Oana Marinescu - Planete, Lumini si Culori (Piesa Oficiala)

Hook (Oana Marinescu):
Planete, lumini și culori
Ca prima dată
Tu nu te-ai gândit că poți să zbori
Niciodată

Planete, lumini și culori
Ca prima dată
Tu nu te-ai gândit că poți să zbori
Niciodată

Strofa 1 (ELI):
Sunt aproape de planete
Toate vor să se repete
Din pupile, cercuri mari
Leacuri vechi de prin tablete
Psihedelic călător
Galaxii le bat cu pasul
Spații-n care nu te-ntreabă frate nimeni ”cât e ceasul?”
Poate-apare ceva, sunt călător fără bilete
Și o parte mai mare din lume crede
Veșnic călător, până mor, lasă-mă să zbor
Simplu visător în decor, eu visez color
Cine te lasă la greu?
Nu-s ăla eu
Pot fi aproape de tine mereu
Așa sunt eu
Ia-mă de mână și hai, obține ce n-ai
Întreabă-te de ce mai stai, ce vise aveai...

Strofa 2 (ELI):
Cine te lasă la greu
Nu-s ăla eu
Pot fi aproape de tine mereu
Așa sunt eu
Ia-mă de mână și hai,
Obține ce n-ai
Întreabă-te de ce mai stai,
Ce vise aveai...

Pre-Refren 1 (ELI):
De câte ori te-ai amăgit singur pe drum
Nu ai arătat când te durea tare oricum
Ai trecut de furtuni
Și de zile cu nori
Agățat de ceva ce te-nvață să zbori

Pre-Refren 2 (ELI):
Poate n-ai realizat pân’ acum
Știi că nimic nu te întoarce din drum
Tu visezi și alergi
Desenezi și-o să ștergi
O să-nveți să greșești
Să iubești

Refren (ELI):
Poate că vezi culori
Poate că-nveți să zbori
Poate că uneori
Vrei să atingi și nori
Kaleidoscoape în flori
Și poate chiar și viață roz uneori...

Poate că vezi culori
Poate că-nveți să zbori
Poate că uneori
Vrei să atingi și nori
Kaleidoscoape în flori
Și poate chiar și viață roz uneori...

Hook (Oana Marinescu):
Planete, lumini și culori
Ca prima dată
Tu nu te-ai gândit că poți să zbori
Niciodată

Planete, lumini și culori
Ca prima dată
Tu nu te-ai gândit că poți să zbori
Niciodată

Refren (ELI):
Poate că vezi culori
Poate că-nveți să zbori
Poate că uneori
Vrei să atingi și nori
Kaleidoscoape în flori
Și poate chiar și viață roz uneori

Poate că vezi culori
Poate că-nveți să zbori
Poate că uneori
Vrei să atingi și nori
Kaleidoscoape în flori
Și poate chiar și viață roz uneori...

Trimiteți un comentariu