DMC - Cum ai vrut tu (Versuri)

Versuri

DMC - Cum ai vrut tu (Versuri)
DMC - Cum ai vrut tu (Lyric Video)

Noi doi.. nu mai eram ca la-nceput
Nu mai puteam sa suport sa te vad zi de zi plangand
Mi-am luat valiza, intr-o vreme voiam si viza
Sa plec cat mai deprate dar stiam ca te voi visa !
Si ce se-ntampla nu e deloc corect
Ne mai tineam de mana cand meregam doar sa dam efect
Noi doi nu formam perfect, noi doi rezultam defect
Poate de asta cand imi amintesc n-am aer in piept

Sa fim seriosi, io.. n-am sa te uit niciodata
Inca imi esti in prezent chiar de nu vom vorbii vreodata
Si ca sa stii... inca astept o minune
Minunile nu se-ntampla, atunci te astept pe tine
Si poate ca imi e dor de casa unde faceam
Toate prostiile, in care radeam in care urlam
In care ne certam de ne stia tot bulevardul
Ca tine nu e niciuna ca mine nu e altul..

Tu, mi-ai f***t inima exact cum ai vrut tu
Mi-ai f***t inima exact cum ai vrut...


Iubirea ma face ma rupe
Eu ti-am dat ore chiar si secunde
Hade zi-mi tu acum cine se ascunde
Oare acum cine dracu temai fute
Te rupe iubirea, te leaga iubirea
Relatia se sfarsteste clar cu amagirea
Chipul tau e fixat in privirea
In creierul meu eu am doar amintirea

Inca nu pot sa te uit sa trec peste
Recunosc ca n-ai fost doar o poveste
Dar, in basmul nostru calr lipseau pagini
Povestea nu-i cu zambete ci cla sfarsit sunt lacrimi
Tu mai facut sa par ca-s posedata
Dar tot timpul ma incearca ma pune-n cap
Si tot nu pot sa scap nu pot sa ma adun
Ma innec tot cu fum candva era parfum

Tu, mi-ai f***t inima exact cum ai vrut tu
Mi-ai f***t inima exact cum ai vrut...

Trimiteți un comentariu