Chimie - Mike Tyson (Versuri) - (feat. Amuly)

Versuri

Chimie - Mike Tyson (Versuri) - (feat. Amuly)
Chimie X Amuly - Mike Tyson (Videoclip Oficial)
Chimie - Legenda Celor 4 Colturi Ale Blocului (Album)
Chimie - Mike Tyson (Piesa Oficiala) - (feat. Amuly)

Strofa 1 (Chimie):
Ultima oara de la 0, nu pot sa ma-ntorc inapoi, boy
Cuvintele le-ndoi, urechile le tai
De parca sunt Van Gogh, de parca mi-am luat foc
De parca am tras... cox!
Canta heruvimii, demonii-mi ofera linii
Viata lu' Chimi, refuz in fata luminii
Viata lu' Bruce Lee, viata lu' Houdini
Pun Beethoven in gheto'
Mozart la metro', pun niste electro
Toata lumea fredo'neaza, parca e un film de groaza
Parca nu ne pasa...
Ghetou-i ca un puzzle
Politica-i afacere periculoasa, muzica-i o sansa
Viata lu' Mike Tyson...

Strofa 2 (Amuly):
De la 0 am luat-o, din gheto'
Pasionat de vechi, da' si de nou
Muzica mi-e erou
M-a vindecat, mi-a fost rau
Ani in intuneric
Scriam la felinar, luna mi-e altar
Doamne ce dar rar, traiesc un vis clar
Doamne da-mi elan
Stiu cat am rabdat, cat am indurat
Un scriitor falimentat
Am facut bani murdari ca sa scriu curat
Profit din arta mea, de ce m-a abuzat
De ce m-a consumat?
Am pus in foaia mea tot ce m-a macinat
Tot ce m-a zdruncinat
Viata lu' Mike... Tyson... de la Mai
Ca-n Berceni unde-o sa te taie
Unde banii stau evantaie
Unde-i iei daca vrei sa ai, dai, daca vrei sa iei
Torni daca vrei sa bei, mori pentru niste lei
Se fac bani frumosi pe alei
Asta-i Amuly, scrie la lumina lunii
Nu-i pasa de gura lumii, isi procura de-ale gurii
Ya... sunt linistea dinaintea furtunii
Ii dau sa vibreze
Ii fac sa conteze, am piese pe alese
Nu mi-a pasat ce iese
Stiam c-o sa dureze, stiu...

Strofa 3 (Chimie):
In pasaport am stampila
Odata bagam bila...
Kile de bile, tine-te bine
Acuma am caietu' pline de file
Defilez pe cele mai mari scene, copile
Locuri rele copile, toc guri rele copile
Viata mea pacanele, copile
Minciuni, vad prin ele, copile
Stele copile... idoli la copii si copile
La bine, lasa copiii sa vina la mine
Am creioane cu mine de parca-s mine, prea personal
Sunt afaceri noi la personal
Muzica pentru copii cu probleme
Care vor sa scape de ele
Scape de jocu' de iele...
(Usile, usile, usile...)
Asta-i jocu' de yale, frate-miu ia-le
Frate-miu, doare
Multi frati, multi tati, frustrati
Pantalonii purtati, bufanti, turbati, la metrou mutanti
Fratii mei agitati, marginalizati
Culcati la pamant, incurcati
Calcati la pamant si turnati
Cand sunt deprimat, adu-mi frati
Feroce, precoce, prea pasionat
Chiar obsedat, chiar bazonat
M-am transformat, ce personaj
Ostas de oras, te-am luat pe faras
Sunt prea naravas
Am nevoie de cash sa ma calmez
Nu mai vreau sa ma blamez
Cu respect sa ma tratez

Trimiteți un comentariu