Bocaseca x nUKred - Plutesc (Versuri)

Versuri

Bocaseca x nUKred - Plutesc (Versuri)
Bocaseca x nUKred - Plutesc (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Se scurge ca zeama pe degete,
Unde aparem se simte repede,
Comenteaza ca prostu',
Vocea si basu' doar lasa-le,
Am inceput sa miscam masele,
Priveste cum se inmultesc sansele,
Cativa ani bazele puse in baza redusă
La cap completeza-le,
Decat sa fi de cacat lasa-te,
Inspira adanc informeaza-te,
La mine totu e simplu,
Universu lucreaza sa-mi calculez pasele,
Ca fratele iubeste joasele,
Fratele-si ajuta in casele,
Frazele scrise sunt razele,
Lumineaza aduce razele,
SP-u, SP-u, SP-u, instrumentalu greu,
Nu ne agata nimeni cu G-uri,
SP-u e peste ce numesti arseu,
Pentru ca imi place Hip-Hop-ul SP-u,
Pentru ce creste cu mult THC-u,
Ideea e ca n-am fost pana acum nici eu,
Vreodata cu tine coleg de liceu,
Bag painea-n gura ca asa sunt eu,
Iti bag painea-n gura,
Calitate pura, incultura,
Pune in cua ca am crescut barbar,
Sa nu ma pierd in banal,
Din asta se face bani,
N-ai cu cine sa ma compari,

Refren:
Plutesc cum pluteste Fumu,
De sus sa-mi ghideze drumu,
Cumpar si vand ca nebunu,
Nu ma las pana nu dau tunu,
Ce au cu noi sa ne spuna pe fata,
Sa-si spuna pe nume de acum,
Ideea e ca n-a stat, pun totu pe masa,
Vreau totu deodata sa devin mai bun

Plutesc cum pluteste Fumu,
De sus sa-mi ghideze drumu,
Cumpar si vand ca nebunu,
Nu ma las pana nu dau tunu,
Ce au cu noi sa ne spuna pe fata,
Sa-si spuna pe nume de acum,
Ideea e ca n-a stat, pun totu pe masa,
Vreau totu deodata sa devin mai bun

Strofa 2:
UIte-ma cat ma dedic,
Zile si stau sa adun,
Cand nu-mi mai place nimic,
Ma retrag cu o sticla si ascult,
Ca buza pe filtru lipit,
Pe fata ta o cunosc multi,
N-ai cum sa fi tu bandit cu banditu' pe care-l asculti,
Tot mai mult vreau mai mult timp,
Probabil ca asa ne inmultim,
Si ce mi se cere la schimb,
E partea de care mereu am fugit,
Eu nu o sa dau nimic la schimb,
Nu sunt aici vreun ratacit,
Limita dintre a fi sau a nu fii,
Ce vrei sa arati tu in clip,
N-auzi nu vezi nu vorbesti,
N-ai fost nu stii nu clipesti,
Succesul il scrii ce traiesti,
Veterani 97 Bucuresti,
Oamenii mei lupta cand tre' sa fi la fel,
N-ai cum, fii cum esti,
N-am impartit nimic,
Dau mana doar cu cine nu mai greseste,
Boca le cam nimereste de mic,
Feat-uri pe afara si in tara au iesit,
Nu monetaru ma face MC,
Lumea ma iubeste pentru ca simt,
Lumea ma crede ca aici reprezint,
Familia mea, pamantu sfant,
Cand ridic steagu, oameni sunt,
Acolo cu mine si de asta le cant,

Refren:
Plutesc cum pluteste Fumu,
De sus sa-mi ghideze drumu,
Cumpar si vand ca nebunu,
Nu ma las pana nu dau tunu,
Ce au cu noi sa ne spuna pe fata,
Sa-si spuna pe nume de acum,
Ideea e ca n-a stat, pun totu pe masa,
Vreau totu deodata sa devin mai bun

Plutesc cum pluteste Fumu,
De sus sa-mi ghideze drumu,
Cumpar si vand ca nebunu,
Nu ma las pana nu dau tunu,
Ce au cu noi sa ne spuna pe fata,
Sa-si spuna pe nume de acum,
Ideea e ca n-a stat, pun totu pe masa,
Vreau totu deodata sa devin mai bun

Trimiteți un comentariu