Ares - YAYAH feat. Ian & Azteca (Versuri)

Versuri

Ares - YAYAH feat. Ian & Azteca (Versuri)
Ares - YAYAH feat. Ian & Azteca (Piesa Oficiala)

Refren:
Umbla muzica m aud in blocuri
YAYAYAYAYAYA
Umbla vorba ca ma rup pe droguri
YAYAYAYAYAYA
Am doar dragoste mai las o n plm de ura
Ca ea umbla bro si cand te prinde te consuma

Strofa 1 (Ares):
Am gandu la milioane de maini in aer
Asa cum am gandu la o geanta cu stash in ea
O sa fac banii si o sa merg unde vrea p**a mea
S ajung sa ma bucur cum trebuie de viata mea
Ca eu nu sunt fraier
Am planuri mari pentru mine pana raman fara aer
Sunt linistit de fel dar daca trebe o sa ma incaier
Sunt Ares
De piatra
Si nu din intamplare
Crede-ma

Refren:
Umbla muzica m aud in blocuri
YAYAYAYAYAYA
Umbla vorba ca ma rup pe droguri
YAYAYAYAYAYA
Am doar dragoste mai las o n plm de ura
Ca ea umbla bro si cand te prinde te consuma

Strofa 2 (Ian):
Ei deja ploua, doua chei si una ii noua
Eu sunt 10
Azi am un 9
Esti un las un 0 crezi ca esti 9
Ura asta te a crapat
Hard ca un gun shoot
Facem arta blana fra
Iti apare clipu p**da
Te crapa invidia pe seama mea
Tu nu esti de seama mea
Ne luam cash ul si pa pa
E important sa dai cu dragoste cam peste tot
Ca daca arunci ura se ntoarce inapoi peste bot
Noi facem teancuri nu vorbim in monede de loc
Si daca nu i vorba de bani tine ti gura pe hold
Stai la coada pe hol
Folosesti doar cuvinte mari da bro ai capu gol
Ma vezi de la distanta spray misto put a petrol
Cu multi artisti de aici Din tara o sa darmam
In timp ce altii ne urasc nici noi nu i ascultam
Nici noi nu i ascultam
Spui ca n am voce da imi ceri piesele la misto
In ritmu asta n ajung nicaieri haterii bro
Mai trece timpu ne iubesc fara sa ne anturam

Refren:
Umbla muzica m aud in blocuri
YAYAYAYAYAYA
Umbla vorba ca ma rup pe droguri
YAYAYAYAYAYA
Am doar dragoste mai las o n plm de ura
Ca ea umbla bro si cand te prinde te consuma

Strofa 3 (Azteca):
Azteca in casa cu Ian si cu Ares
Japca cand intram pe usa parca p**dele se emotioneaza
Fluturi in stomac ca zici ca miros a bani
Sunt golan n am studiat
Si tot ce fac fra fac cu cap
Mereu facem ce vrem
Ne pisam pe sistem
Inca vorbesc cu Ian
Fa stai ca te chem
Nu ma mai deranja deja stiu ca sunt toti fake
Dau mesaje fra da vor sa mi ia toti din chec
Eu cu Ares si cu Ian
Fac sute fac prea multi bani
Trag pra pra in ei de sclavi
Ca stat degeaba hahaha
Noi am tot lucra
Si de aia culegem fra
Ce am sadit cu mai multi ani in urma da te n rasa ta

Trimiteți un comentariu