Alina Vizitiu & Vlad Josan - Cumatrii mei (Versuri)

Versuri

Alina Vizitiu & Vlad Josan - Cumatrii mei (Versuri)
Alina Vizitiu & Vlad Josan - Cumatrii mei (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Alina Vizitiu):
Dacă am o bucurie merg s-o împart cu ei
Cu ei nu mă tem de întuneric și de zmei
Și ei la randul lor - neînfricați cu noi
Fie șase ani de soare, fie șapte ani de ploi
Viața repede trece - amintirile rămân
"Muncește și petrece" - a moldoveanului destin
-Fă-mi te rog a suta poză doar eu cu ei!
Adevărata bogăție sânt cumătrii mei

Refren (Alina Vizitiu & Vlad Josan):
Cumătrii mei trăiesc la etajul trei
Trei fini ai mei mititei trăiesc cu ei
Iubitori și primitori ca doi bunei
Cumătrii mei întotdeauna tinerei

Cumătrii mei trăiesc la etajul trei
Trei fini ai mei mititei trăiesc cu ei
Iubitori și primitori ca doi bunei
Cumătrii mei întotdeauna tinerei

Strofa 2 (Vlad Josan):
Cumătru-i psiholog, cumătru îi banchir, cumătru-i tot
Cumătru joacă hora, dacă trebu' și hip-hop
Natură dulce, dacă trebu' îi acru ca oțetul
Cumătru știe cum de-ajuns la Londra pe de-a dreptul
Cumătra-i doctoreasă, tot ea bucătăreasă
După femeia mea cred că ea-i cea mai frumoasă
Viața-i minunată dar în anii ceea grei
Ce mă făceam eu oare, fără cumătrii mei

Refren (Alina Vizitiu & Vlad Josan):
Cumătrii mei trăiesc la etajul trei
Trei fini ai mei mititei trăiesc cu ei
Iubitori și primitori ca doi bunei
Cumătrii mei întotdeauna tinerei

Cumătrii mei trăiesc la etajul trei
Trei fini ai mei mititei trăiesc cu ei
Iubitori și primitori ca doi bunei
Cumătrii mei întotdeauna tinerei

Cumătrii mei trăiesc la etajul trei
Trei fini ai mei mititei trăiesc cu ei
Iubitori și primitori ca doi bunei
Cumătrii mei întotdeauna tinerei

Cumătrii mei trăiesc la etajul trei
Trei fini ai mei mititei trăiesc cu ei
Iubitori și primitori ca doi bunei
Cumătrii mei întotdeauna tinerei

Trimiteți un comentariu