ZHAO x Exile - 3.03 (Versuri)

Versuri

ZHAO x Exile - 3.03 (Versuri)
ZHAO x Exile - 3.03 (Piesa Oficiala)

Refren (Exile):
Nu e ușor...
Am vrut să prind aripi să zbor,
Nasol la sol c-ai ochii spre nori,
Spune-mi ce se întâmplă cu noi... cu noi...

Nu e ușor...
Am vrut să prind aripi să zbor,
Nasol la sol c-ai ochii spre nori,
Spune-mi ce se întâmplă cu noi... cu noi...

Strofa 1 (Zhao):
Pun muzica-n urechi - fac liniște în gânduri,
Visul meu e viciul meu - traiesc printre randuri.
7:30 sună telefonul,
Nu mă lupt cu mine, cât mă lupt cu somnul,
Nu mă lupt cu tine, cât mă lupt cu dorul,
Construiesc într-una - Hagi - Viitorul.
Greu și pentru mine, greu și pentru - ei,
Când Dimineața ne vedem toți trei,
iar noaptea uneori, doar eu pe ei...
- eey eeey...
e 03:03...
3:03, iar n-am somn,
Viața nu mă lasă să dorm,
Iar mă scoate pe balcon,
Trag un fum, sunt doar un om. ey...
Un anxios norocos, ey...
Nu e ușor, dar e frumos. Hei!

Refren (Exile):
Nu e ușor...
Am vrut să prind aripi să zbor,
Nasol la sol c-ai ochii spre nori,
Spune-mi ce se întâmplă cu noi... cu noi...

Nu e ușor...
Am vrut să prind aripi să zbor,
Nasol la sol c-ai ochii spre nori,
Spune-mi ce se întâmplă cu noi... cu noi...

Strofa 2 (Zhao):
7:30 - iar alarma - mi-e somn,
Dar Mă ridic, mă duc în viață, din nou.
Oricât de rău mi se pare zic că: “se putea mai rău”,
Începe rutina cu prima pastilă, mă uit în ochii mei - sunt eu.
Nu e ușor, da-mi fac eu aripi, le fac le-mart și cu restul,
Că știu cum e, când zi de zi, mintea mea urca Everestul,
Gata că am suferit destul!
E timpul să îmi bucur sufletul!
Se-aduna familia, oamenii mei,
Ridic un pahar, ridică și ei,
Dragoste-n aer, respir, sunt bine,
Mă uit spre nori, sunt zile senine.

Refren (Exile):
Nu e ușor...
Am vrut să prind aripi să zbor,
Nasol la sol c-ai ochii spre nori,
Spune-mi ce se întâmplă cu noi... cu noi...

Nu e ușor...
Am vrut să prind aripi să zbor,
Nasol la sol c-ai ochii spre nori,
Spune-mi ce se întâmplă cu noi... cu noi...

Nu e ușor...
Am vrut să prind aripi să zbor,
Nasol la sol c-ai ochii spre nori,
Spune-mi ce se întâmplă cu noi... cu noi...

Trimiteți un comentariu