The Motans - Maraton (Versuri)

Versuri

The Motans - Maraton (Versuri)
The Motans - Maraton (Pascal Junior Extended Remix)
The Motans - Maraton (Pascal Junior Remix)
The Motans - Maraton (Manda Remix)
The Motans - Maraton (Elemer Remix)
The Motans - Maraton (Midi Culture Remix)
The Motans - Maraton (Videoclip Oficial)

Strofa 1:
Am privirea ta în buclă,
Mă apropii de bucluc,
Gândul c-am avut vre-o şansă,
Nu-mi dă şansa să te uit,
Am să cad din piesă-n piesă,
Dacă asta ne-a fost scris
Tu iartă-mă că mi-am permis să fiu un pic mai indecis.
Am lăsat uşa deschisă,
Cu tot cu chei în ea.
Nu am salutat vecinii,
Aşa cum obişnuiam.
Cu sufletul la gură,
Grăbit ca niciodată,
Alerg spre tine, cu inima mea şchioapă,

Refren:
Cu inima mea şchioapă
Cu inima mea şchioapă
Cu inima mea şchioapă
Să mai încerc odată,
Cu inima mea şchioapă.
Să te iubesc până la capăt,
Cu inima mea şchioapă
Cu inima mea şchioapă
Cu inima mea şchioapă.


Strofa 2:
Dragostea nu e la modă,
Nu iubesc după sezon,
Ai țintit perfect în piept,
Şi m-ai înscris la maraton.
Pe un traseu necunoscut,
Grăbit ca niciodată,
Alerg spre tine, cu inima mea şchioapă.

Refren:
Cu inima mea şchioapă
Cu inima mea şchioapă
Cu inima mea şchioapă
Să mai încerc odată,
Cu inima mea şchioapă.
Să te iubesc până la capăt,
Cu inima mea şchioapă
Cu inima mea şchioapă
Cu inima mea şchioapă.


Acum ori niciodată,
Neîntrebat de soartă,
Să te iubesc până la capăt,
Cu inima mea şchioapă
Cu inima mea şchioapă
.

Trimiteți un comentariu