Spike - Bunny (Versuri)

Versuri

Spike - Bunny (Versuri)
Spike - PROPAGANDA (Album)
Spike - Bunny (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Nu Nu Nu mai am chef sa ma joc
Ca fraierii astia iau foc
Si batem pasul pe loc
Am tras atat de mult timp
Si m-am trezit cu un scop
Am dat de bani si succes
Da s-au mancat reciproc
Yo nu stau dupa noroc
Noroc ca am piese pe stoc
Si suna bine de tot
Asa ca frate, te rog
Tu chiar nici nu m-ai vazut
Nici n-ai habar ce-am facut
Si apropo de m-am vandut
Zi-mi si mie unde sunt

Banii Banii Banii mei
Banii Banii Banii mei
Banii Banii Banii mei
Unde sunt
?

Strofa 2:
Sa am spal cu ei pe cap
Ca mi-am ars-o prea jegos
Si nu stiu ce sa mai fac
Cand ma judeca frustratii
Nu stiu cum dracu sa scap
Eu din viata asta frate
N-am de gand sa plec sarac
Nu stiu la ce te-asteptati
Scoate tot ce ai sa-mi dai
Ai uitat de unde-i ai
Vai vai vai vai
Stiu ca nici nu te gandeai
Hai mai repede ce stai
Vreau sa-i sparg pe toti la club
Ai grija sa nu te tai in

Banii Banii Banii mei
Banii Banii Banii mei
Banii Banii Banii mei
Unde sunt
?

Trimiteți un comentariu