Speak - As Vrea (Versuri)

Versuri

Speak - As Vrea (Versuri)
SPEAK & Tudor Monroe - As Vrea (Live Session)
Speak - As Vrea (Videoclip Oficial)

Strofa 1:
As vrea sa te vad cum
Te trezesti dimineata
Cum raza de soare
Usor iti mângâie fata
As vrea sa te vad cum
Cum imi zâmbești
Si cum fara motive
Să-mi spui ca ma iubesti
As vrea sa te vad dansând
În picioarele goale
Împreună de mana, fara bani in buzunare
As vrea sa te vad plângând, atunci când te doare
Sa iti sterg obrazul si sa-ti ofer o floare

Refren:
Uuuuu
As vrea sa te vad cat as vrea
Toată viața mea
Uuuuu
As vrea sa te vad cat as vrea
Toată viața mea

Strofa 1:
As vrea sa te vad gresind
Sa te strâng în brațe tare
Sa-ti spun ca e normal
Ca viata-i o încercare
As vrea sa te vad....cum
Cum ma cerți si iti pierzi glasul
Ș-apoi sa ma ierți
Sa imi mângâi obrazul
As vrea sa te vad...cum
Cum ai grija de mine
Cum ma susții în orice fac
Chiar dacă nu merge bine
As vrea sa te vad...cand
Cand vei deveni părinte
Cand un simplu zâmbet
Te lasa fara cuvinte

Refren:
Uuuuu
As vrea sa te vad cat as vrea
Toată viața mea
Uuuuu
As vrea sa te vad cat as vrea
Toată viața mea

Trimiteți un comentariu