Laola ft Keed - Geaca Ta (Versuri)

Versuri

Laola ft Keed - Geaca Ta (Versuri)
Laola ft Keed - Geaca Ta (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Laola):
Te cunosc de ceva timp
De aproape 3 ani
Steteai cu spatele pe-un zid
Fumai o tigara
Vorbeai cu un tip
Spuneai s-aiba grija
Telefoanele au cip
Tu n-ai vazut c-am auzit
A venit spre mine iar eu te-am mintit
Ca-mi place geaca ta
Ca vreau si eu una
De unde-o ai
Sa nu caut ca nebuna

Refren (Laola):
Geaca ta, mi-e mare
Dar imi place de mor
Ca in ea ma simt mai tare
Geaca ta ,acum e a mea
Mi-ai pus-o pe spate
M-ai facut sa fiu a ta
Geaca ta, e blana
Am vazut la fel pe insta
Aparea intr-o reclama
Geaca ta, acum e a mea
Geaca ta, acum e a mea

Strofa 2 (Laola):
Cand bag mana in buzunare, sunt goale
Mi-amintesc de trecut
Imi iau papuci in picioare
Cu sosete, chiar daca nu e racoare
Chiar daca nu e racoare
Si ma plimb cu ea pe mine
Sa ma fac sa inteleg
Cum de sunt nefumatoare
Si am ajuns sa te aleg
Voiam sa te dau de gol
Da-s pe fashion - oversize
Te-am luat cu tot cu geaca
Si in ea cu tot ce-aveai

Refren (Laola):
Geaca ta, mi-e mare
Dar imi place de mor
Ca in ea ma simt mai tare
Geaca ta ,acum e a mea
Mi-ai pus-o pe spate
M-ai facut sa fiu a ta
Geaca ta, e blana
Am vazut la fel pe insta
Aparea intr-o reclama
Geaca ta, acum e a mea
Geaca ta, acum e a mea

Strofa 3 (Keed):
Stai asa, fata mea
Nu stiu cum, cine te-a
Pacalit, geaca mea
Nu-i a ta, e geaca mea
Nu te pune cu vrajeala mea de vagabond
Doar am lasat geaca la tine
Ca sa am un sa ma-ntorc
Glumesc, baby si chicotesc, baby
Sti ca asa sunt eu - imi place
Sa te tachinez, baby
Stai asa, cum asa
Nu-i asa, n-ui asa
Ce-i al meu si al tau
Geaca mea, geaca ta
Nu-i mare degeaba
Dar totu-i c-un scop
Incapem in ea amandoi
In caz de potop
Vajul si ploaia
Muntele, marea
Un fas peste trupul tau gol
Si cafeaua
Geaca la tine
Imbraca-ma
Simte-ma
Miroase-ma
Imbratiseaza-ma
Si chiar si atunci
Cand eu sunt departe
Ia geaca pe tine
Sa ma simti apoape

Refren (Laola):
Geaca ta, mi-e mare
Dar imi place de mor
Ca in ea ma simt mai tare
Geaca ta ,acum e a mea
Mi-ai pus-o pe spate
M-ai facut sa fiu a ta
Geaca ta, e blana
Am vazut la fel pe insta
Aparea intr-o reclama
Geaca ta, acum e a mea
Geaca ta, acum e a mea

Trimiteți un comentariu