Kazi Ploae - Fiecare (Versuri)

Versuri

Kazi Ploae - Fiecare (Versuri)
Kazi Ploae - Fiecare (Piesa Oficiala)

"am fost omul zilei într-un Benz sau lambo
Nu-mi place să mă laud printr-un Benz sau lambo
Cred că sunt omul zilei într-un fel sau altul
Nu-mi place să mă laud într-un Benz sau lambo
Am fost omul zilei într-un fel sau altul,
Nu-mi place să mă laud într-un Benz sau lambo
Cred că sunt omul...
"

Strofa 1:
Autopsia confirma, supradozele luate.
Înconjurat de-atâtea lucruri frumoase,
Medicul legist nu ascultase... Kazi...
Ploae, viața lui un cadravu, i-un cadravu.
Când ești om mare nu trăiești din fabulații!
Pitic de grădină fiind trăiești din ce fac alții.
Măcar eu am încercat,
Românașilor le place să imite tot ce-i de căcat,
După care să se laude deja.
Văd 10 milioane de retarzi, aplaudă deja.
Neam de sclavi, trezește-te deja
Străin la tine în țară, când aici e țara ta, pleacă afară!
E foarte macabru, cum în loc să tragi pentru tine,
Ești un sclav pentru altu'

Complicat dar precis, publicul indigen, valoare n-are indice!

Refren:
E fiecare pentru fiecare,
Speriat de gânduri să fii un alt oricare...
E fiecare pentru fiecare
Fiecare pentru fiecare

E fiecare pentru fiecare,
Speriat de gânduri să nu fii un alt oricare.
E fiecare pentru fiecare
Fiecare pentru fiecare...

Trimiteți un comentariu