Karie x BiGGiE - Altceva (Versuri)

Versuri

Karie x BiGGiE - Altceva (Versuri)
Karie x BiGGiE - Altceva (Piesa Oficiala)

REFREN (Karie):
Fata mea, ca tine nu-i niciuna
Tu ești altceva, restu' îmi sunt totuna
Fata mea, ca tine nu-i niciuna
Tu ești altceva, a-a-altceva
Fata mea, ca tine nu-i niciuna!

Strofa 1 (Biggie):
Eeeei.. mulți au fost zmei
Dar s-au pierdut în ochii ei (yeeey)
I-a mișcat și pe cei mai grei
Că n-au mai văzut niciuna ca ea
Se vedea de departe că e altceva
... Pe treaba ei și ambițioasă
... Și cuminte și devreme acasă (devreme acasă)
Puternică și independentă
Unde te duci, lași o amprentă
Tablou perfect, îți lipsește doar rama
Ești genul de care îmi tot spune mama

REFREN (Karie):
Fata mea, ca tine nu-i niciuna
Tu ești altceva, restu' îmi sunt totuna
Fata mea, ca tine nu-i niciuna
Tu ești altceva, a-a-altceva
Fata mea, ca tine nu-i niciuna!

Strofa 2 (KARIEBiggie):
De-ai fi luată ca model
Nimic n-ar mai fi la fel
Ar învăța orice golan să iubească
Târfele nu știu să prețuiască
Târfele nu știu ce e respectul
Își caută iubirea bete-n centru vechi
... Da, știu! Acum caracterul nu mai e la modă
... Da, știu! O zdreanță n-ar munci, ar sta mereu comodă
... Da, știu! Poate pentru unele-i târziu
Poate cele pe care le descriu
Ar putea fi altceva dar nu știu
C-atâtea droguri, iarbă, coca, pastile moca
Geamuri fumurii, petreceri, vida loca
Bong, șezlong, pool, ping-pong
Selfie, soare, mare, fițe la mâncare, Hou!
Gata cu ele am crezut că toate-s la fel, fel
Am cunoscut o grămadă, tu ești alt nivel că

REFREN (Karie):
Fata mea, ca tine nu-i niciuna
Tu ești altceva, restu' îmi sunt totuna
Fata mea, ca tine nu-i niciuna
Tu ești altceva, a-a-altceva
Fata mea, ca tine nu-i niciuna!

Trimiteți un comentariu