KAIRA - Tu si Eu (Versuri)

Versuri

KAIRA - Tu si Eu (Versuri)
KAIRA - Tu si Eu (Karaoke Version)
KAIRA - Tu si Eu (Videoclip Oficial)

Strofa 1:
Noi doi până la capăt
Noi doi am trecut testul
Greșesc și el mă iartă
Greșește și-l iubesc mai mult.
Iubitul și familia,
Mi-e cel mai bun prieten,
Lângă el sunt eu,
El strofa, eu refren.
El asul meu din mânecă
Mereu cu mine când se-ntunecă.
Eu dependența lui
Și nu zice asta oricui.
Stăpân pe el, stăpân pe mine.
Mă știe cel mai bine.
Toți par o apă și-un pământ,
Iar noi la înălțime!

Refren:
Mai presus de cuvine: tu și eu.
Atunci când noaptea vine tu ai sufletul meu
Eu adorm lângă tine, oamenii prin mulțime
Caută în neștire ce avem tu și eu.

Ce avem tu și eu..
Ce avem tu și eu..

Strofa 2:
Ai știut c-o să mă iubești din prima lună
Tu voiai să mă înnebunești
Dar m-ai găsit deja nebună.
Acum noi trecem și prin foc
Noi suntem speciali
Noi doi simțim mai mult
Decât oamenii normali.
Noi nu mai vrem lumea lor,
Noi o avem pe-a noastră.
Mai bine neînțeleși
Decât iubiți de lumea falsă
Ce e normal pentru ei
Monotonia noastră
Pentru că ce-avem noi
Alții simt doar în transă!

Refren:
Mai presus de cuvinte: tu și eu!
Atunci când noaptea vine tu ai sufletul meu
Eu adorm lângă tine, oamenii prin mulțime
Caută în neștire ce avem tu și eu.

Ce avem tu și eu..
Ce avem tu și eu..

Trimiteți un comentariu