Jamie a.k.a. Crack Sinatra - Madrox (Versuri)

Versuri

Jamie a.k.a. Crack Sinatra - Madrox (Versuri)
Jamie a.k.a. Crack Sinatra - Madrox (Piesa Oficiala)

Ma trezesc, nu beau cafea
Adu banii incoa
Am un iad intreg
Si ceva bani la saltea
Anafu nu ma vrea, ma
Da tu stii ceva, ba
Am lucruri mai bune de zis, decat ca lumea-i rea, ba
Nu mi-a placut vreodata sa ma plang,
Imi asum
Tot ce-am tras, tot ce-am ars, tot ce-am mancat pana acum,
Sunt jumate din ce obisnuiam sa fiu,
Dar am devenit bestia pe care mi-o doream s-o stiu
Beau pana am atacuri de panica
Recunosc, ma aflu intr-o stare jalnica
Scriu textu asta la 6 dimineata
Cand nu-i nimeni aici si sunt foarte confortabil, ba
Lumea-i seaca, lumea-i muta
Lumea tace, lumea-sculta
Nu e nimeni sa m-auda
Lumea-i frica, lumea-i ciuda
Imi place pillu, imi place vodka
Imi place iarba, imi place coca
Lasa prafu, arata-mi roca
Doar traiesc La Vida Loca
La plimbat pe soare
C-o sticla de pepsi
Buzunaru plin
Si cu mine-o p***a sexy
Obisnuiam sa fiu lejer, chiar lipsit de stres si
Acum ma simt ca un patriot deturnat la sepsi
Nu-mi pasa cat de bogat o s-ajung
O sa-i iau pe toti si o sa-i ajut
Chiar si pe cei ce n-au vrut
Sa ma sustina de la inceput
Banii-i cheltui prea usor, sincer
Pe nimic folositor, imi plac
Toalele scumpe, albastre, sutele si p***e
Cu daddy issues, la mine-n dormitor.

Lumea-i mica, lumea-i oarba
Toata lumea vrea sa arda
Cat de mult o sa mai scada
Lumea-i groapa lumea-i sapa

Lumea-i mica, lumea-i oarba
Toata lumea vrea sa arda
Cat de mult o sa mai scada
Lumea-i groapa lumea-i sapa

Trimiteți un comentariu