Ioana Ignat X Tudor Monroe - Lacrima (Versuri)

Versuri

Ioana Ignat X Tudor Monroe - Lacrima (Versuri)
Ioana Ignat X Tudor Monroe - Lacrima (Single Oficial)

Strofa 1:
Stau, și mă gândesc la tine
Tu, ești mai bine fără mine
Dar eu sunt nimic fără tine
Și în fiecare noapte simt că ziua nu mai vine
Știi, știi...

Refren:
Te rog nu pleca
Că-mi plânge inima
Doare lipsa ta
Cine șterge lacrima

Te rog nu pleca
Că-mi plânge inima
Doare lipsa ta
Cine șterge lacrima

Strofa 2:
Spui, că iubești inima te minte
Uiți, că iubirea întâi se simte
Știi eu n-am nevoie de cuvinte
Te-ai îndepărtat nu te mai simt ca înainte
Știi, știi...

Refren:
Te rog nu pleca
Că-mi plânge inima
Doare lipsa ta
Cine șterge lacrima

Te rog nu pleca
Că-mi plânge inima
Doare lipsa ta
Cine șterge lacrima

Trimiteți un comentariu