HVNDS - Tot (Versuri)

Versuri

HVNDS - Tot (Versuri)
HVNDS - Tot (Piesa Oficiala)

Am mazgalit caiete impreuna cu secrete
Am terminat capitole trecand peste regrete
Cand ti-am gresit si ai dormit cu fata la perete
Sau cand era cald dar mi-ai zis ca de mine ti-e sete
Si cand ti-am zis, ti-am zis c-o sa cresc
C-o sa fac tot si-o sa reusesc
Am mazgalit caiete impreuna cu secrete
Am terminat capitole trecand peste regrete
Nu-mi ajung toate notele
Sa-ti cant ca
Tu esti tot ce am mai bun
Nu-mi ajung toate cuvintele
Sa-ti spun ca
Tu esti tot ce vreau acum
Nu-mi ajung toate notele
Sa-ti cant ca
Tu esti tot ce am mai bun
Nu-mi ajung toate cuvintele
Sa-ti spun ca
Tu esti tot ce vreau acum
2010 pe victoriei te sarut
In blocul de vis-a-vis doua camere-am avut
Doua camere-au vazut
De cate ori am cazut
De cate ori ne-am certat
Au vazut si cand m-ai lasat dar
Mai stii cand ti-am zis
Ti-am zis c-o sa cresc
C-o sa fac tot si o sa reusesc
Am mazgalit caiete impreuna cu secrete
Am terminat capitole trecand peste regrete
Si poti sa-mi spui orice
Nu-i nevoie de discutie
In ochii tai inteleg orice
Orice (Oooh)
Nu-mi ajung toate notele
Sa-ti cant ca
Tu esti tot ce am mai bun
Nu-mi ajung toate cuvintele
Sa-ti spun ca
Tu esti tot ce vreau acum
Nu-mi ajung toate notele
Sa-ti cant ca
Tu esti tot ce am mai bun
Nu-mi ajung toate cuvintele
Sa-ti spun ca
Tu esti tot ce vreau acum
Si poti sa-mi spui orice
Nu-i nevoie de discutie
In ochii tai inteleg orice
Orice (Oooh)
Nu-mi ajung toate notele
Sa-ti cant ca
Tu esti tot ce am mai bun
Nu-mi ajung toate cuvintele
Sa-ti spun ca
Tu esti tot ce vreau acum
Tu esti tot ce vreau acum
Tu esti tot ce vreau acum
Tu esti tot ce vreau acum
Tu esti tot ce am mai bun

Trimiteți un comentariu