Amuly & PRNY - Verde feat. NANE (Versuri)

Versuri

Amuly & PRNY - Verde feat. NANE (Versuri)
Amuly & PRNY - Verde feat. NANE (Piesa Oficiala)

Amuly:
Banda mea dă tonu’, tu fă pași
În mânecă la hanorace avem ași
Avem ace de cojoace pentru falși
Ne place să facem muzică de....

Noi nu ne futem cu băieți de oraș, aaaah
Ești firmitură și o să te luăm pe făraș, aah
În papel învârt un G,2 de haș
Sunt fashion și de mă-mbrac de la SH.
Seek Familia – muzică de nivele, bro
Nu clacăm fiindcă o facem din plăcere, bro
Sufletu’ mi-o cere, indiferent de lovele
Bag un blunt, un Jack cu miere
Mă fut doar cu p***e rele!
Am plecat de unde pâinea se câștiga cu verdeață
De unde sifonarii-și toarnă frății de o viață
Unde dac-apari odată pe piață, frății te agață...
Și patu’ multora-i trotuaru’ de la piață.

N-am primit pe tavă, am muncit
Am scuipat lavă, mereu coc o bucată gravă
Nu mai fac nimic în grabă
Lumea mă-ntreabă care-i secretu’
Ăla-i să te ții de treaba. (ey, yeah)
Și să te cureți de otravă. În fine,
Treaba stă în felul următor:
Nu m-am născut învingător, ci visător.
Călător.
Printre actori.
Pufăi flori până-n zori, printre ciori.
M-am călit cu experiențe din decor.

Refren:
Bag VERDE înainte să dorm,
Verde înainte să torn,
Verde înainte să scriu,
Verde înainte să fiu.

(ah, yeah, okay)
Brigada mea mă știe, am carismă kuweitiană
N-am figuri dacă nu fumez orice buruiană.
Multe stiluri, ți-o dau la fel ca marfa columbiană
Adică BLANĂ, BLANĂ, BLANĂ
Adică BLANĂ, BLANĂ, BLANĂ

M-am pișat pe dramă - excelez,
N-o să fac vreodată până - înaintez.
Știi, m-am bandajat la rană, încă visez.
Tu ești o târfă, vrei reclamă, și-aberezi.

Tu pui ban pe ban să fie bine, boss
Io arunc ban pe ban, încă mă ține, boss
Ban pe ban că plata vine, boss
An de an sunt prea bine, boss
Io arunc ban pe ban, fac un blunt baban,
Ce-am în plan nu te privește, man
Băiatu’ cu meclă de taliban, nu-s animal, da’ te-nhaț!

NANE:
Portofelu’ gol, fac plinu’
Și brigada-mi crește în continuu
Sărăcia-i o zdreanță ce mi-a rupt filmu’
Am lăsat-o haterilor mei, am plecat primu’!
Vezi că nu prea mă mai vezi, coaie!
De vorbești fecale, n-o să m-anturezi, coaie!
Mă-nconjor doar cu boși și cu învingători
Mă uit la frații tăi și pot să-ți văd în viitor
Nu e ca și Connex, nu îmi sună deloc bine
Dac-aș fi-n locu’ tău, i-aș ascunde de rușine
Că degeaba sunt toți tineri, când brigada ta-i sub tine
Și pierdeți timpu’ ca loserii, pierduți în filme
Hai, aprinde racheta!
Le ridicăm ștacheta
Sunt tot sparți ca luneta
Cand dau în ei, îi aduni cu racleta

Refren:
Bag VERDE înainte să dorm,
Verde înainte să torn,
Verde înainte să scriu,
Verde înainte să fiu.

Bag VERDE înainte să dorm,
Verde înainte să torn,
Verde înainte să scriu,
Verde înainte să fiu.

Trimiteți un comentariu