Amuly & PRNY - UiteUiteIa feat. NOSFE & Super ED (Versuri)

Versuri

Amuly & PRNY - UiteUiteIa feat. NOSFE & Super ED (Versuri)
Amuly & PRNY - UiteUiteIa feat. NOSFE & Super ED (Piesa Oficiala)

Refren (Super ED):
Vrei și tu din vibe-ul meu? UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa
Vrei să bagi ce droguri bag și eu? UiteUiteIa UiteUiteIa Uite-Uite.
Ochii tăi îmi amintesc cât de definitiv ne-am spart UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa Uite-Uite.
Și există dovezi, am eu filmul în cap!
UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa

Strofa 1 (Amuly):
Stai 2 secunde să respir puțin... (Yeah)
După refrenu' lu Guță tre' să mă înclin... (Yeah)
Avem un vibe de aur și îl împărțim... (Yeah)
Visu' meu e viu și nu moare, AMIN.
AMILLI, AMILLI, fac un teanc și nu-l țin.
Amilli, Amilli, știi, nu pot să m-abțin
Amilli, Amilli, știi c-am ghiozdanu' plin.
Uiteia vibe, știi, nu ne chitrosim.
Alții-și etalează ura pentru că reușim.
Târfele ca tine știi că le mirosim.
Banda mea se mișcă, știi, noi nu obosim.
Muzică, muzică, fiindcă asta iubim.
Uiteuiteia, uiteuiteia, iaaa!

Strofa 2 (NOSFE):
Hopa, mânca,
Stai puțin trăi-ți-ar, tre' să zic ceva,
Mmm, ia zi! Mmm, Ok!
Când apare banda, zece-i nota, 's 5 ei,
Șatra, Șatra, mantra mantra, Hare Krishna, încă o dată,
Șatra, Șatra, mantra mantra, Hare Krishna, bagaboanta,
Cola doar cu whiskey, Cola doar cu rom,
Cola în club, doar când cânt, bro, sunt țigan da' nu sunt romm,
Ăsta e vibe-u' meu azi, dacă nu urci atunci cazi,
Spectacolu-i chelios, nazi, vibe galben negru, gen Kazi, mmm...

Strofa 3 (Super ED):
Vezi tu când io cânt, chipul mi se face slut,
Că iese jegu din mine ca demonii din trup.
Sufletu’ meu nu costa, că io n-am dat bani pă el,
Așa că trupul meu să-l arzi si să-l sufli în vânticel!
Eu nu sunt Meșterul Manole, ci Mesterul Manolo,
Eu nu zidesc p**dele coaie, eu le cânt și le fut ca Zorro!
Eu iubesc p**dele coaie și Marina și Savarina
Și pe mă-ta o iubesc, dacă-mi place gospodina.

Refren (Super ED):
Vrei și tu din vibe-ul meu? UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa
Vrei să bagi ce droguri bag și eu? UiteUiteIa UiteUiteIa Uite-Uite.
Ochii tăi îmi amintesc cât de definitiv ne-am spart UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa Uite-Uite.
Și există dovezi, am eu filmul în cap!
UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa UiteUiteIa

Trimiteți un comentariu