Amuly & PRNY - Treaba 9 feat. Killa Fonic & Domnul Udo (Versuri)

Versuri

Amuly & PRNY - Treaba 9 feat. Killa Fonic & Domnul Udo (Versuri)
Amuly & PRNY - Treaba 9 feat. Killa Fonic & Domnul Udo (Piesa Oficiala)

Refren (Amuly):
Sunt în stradă, fac să plouă!
Pentru fraieri am o jucărie nouă.
Pentru bagabonți o treabă d-aia nouă.
Treabă 9, Treabă 9

Am treabă 9! treabă 9!
Treabă 9, fac să plouă!
Fac să plouă! Fac să plouă!
Fac să plouă! Am treabă 9!

Strofa 1 (Amuly):
Am treabă nouă-n fiecare săptămână.
200 la h fără frână.
Bagabontii își fac singuri viață bună.
O fac calculat, nu lasă nicio urmă.
Nicio urmă, niciodată, nicio urmă.
Merg în fata fără să mă uit în urmă, yah.
N-are ce să-mi facă garda
N-am treabă cu ea...
Îmi fac de cap puțin și cu femeia ta!

M-am consumat!
M-am adunat!
Am adunat, bani de-aruncat.
Am făcut ce-aveam în cap,
S-o duc la cap.
De-aia am 3 linii pe crac.
C-am alergat.

3 târfe pe zi am schimbat.
I got no enemy, sunt BLINDAT.
Ture-n cartier, păi le fac.
Pe strada mea cu bani a plouat! (Swoooo)

Strofa 2 (Killa Fonic):
Treabă nouă wow wow
Fac să plouă wow da-mi fac spinarea în două
Nu mă ud nu mă pătez când plouă
Număru’ 1 când o fac sunt wow wow
Leagănă zdreanțo curu’ ăla fă-mă să fac să plouă
Wow fă-mă să fac să plouă
Fă-mă să fă-mă să fac să plouă
Hei coardo ia-o toată balanseză-l iar
Îi fac pe fraierii ăștia de parcă aș fi bișnițar
Fraierii ăștia sunt turiști în treaba asta clar
Fac să plouă și oh da Doamne n-o mai fac murdar
Oh lord de cartier căci o fac cu cap
Strict independent și am în spate un klan
Amuly dă în ei tu PRNY dă-le la cap
Domnu 11 zi le tu fra pa pa..

Strofa 3 (Domnul Udo):
Mi s-au întors băieții din arest de curând,
Am treabă 9-9 nici nu mă chinui s-o vând,
P**da ta-i o rablă, nici nu mă chinui s-o fut,
Îmi spune cum o cheamă, eu mă chinui să nu uit.
Treabă nouă, cum vă place vouă, îi bag p-ăștia-n comă,
Ține ciocu-nchis!
Suntem treabă nouă, tu te faci că plouă, când ne iese nouă,
Topu-i cerc închis.
Seek Familia - treaba mea, știi deja de pe "Trabajar",
Nu fac asta de câțiva ani, shhhh! că te arzi!
Sunt setaat, armaat, blindaaat!
Un hater poa’ să sugă p**a îl fac când mă caac!

Refren (Amuly):
Sunt în stradă, fac să plouă!
Pentru fraieri am o jucărie nouă.
Pentru bagabonți o treabă d-aia nouă.
Treabă 9, Treabă 9

Am treabă 9! treabă 9!
Treabă 9, fac să plouă!
Fac să plouă! Fac să plouă!
Fac să plouă! Am treabă 9!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro