Amuly & PRNY - Pustiu' feat. Domnul Udo (Versuri)

Versuri

Amuly & PRNY - Pustiu' feat. Domnul Udo (Versuri)
Amuly & PRNY - Pustiu' feat. Domnul Udo (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Amuly):
Lu' mama nu-i plăcea deloc ce fac,
Da' a înțeles că am un vis în cap.
Lu' tata nu-i păsa cu ce mă-mbrac,
Da' trecem peste, c-am trăit cu rap.

O sticlă de vin și-un pai.
Muzică și gata,
Sunt high!
Fata mea și plec în Hawaii.
Uit de toate,
Mă văd în răi.

Un puștan din Berceni, doar cu mă-sa, fără ta-su'
Pufăia buruieni, reușea să țină pasu'
Își futea filmele des,
Se-ncărca singur cu stres,
Relaxat, o dezbracă de dres,
Și uită o clipă că-i depresiv.
Puști naiv,
Trăia într-un mediu nociv.
Nervi des, de-aia impulsiv,
Am muzică, e rol nutritiv. Ey
Mă lupt cu mine, încă mă lupt cu mine.
O dau și-n bară, da' vreau să iasă bine!

Da' tre' să iasă bine, tre' să cred în mine, ya!
Eu știu ce zace-n mine, știu ce zace-n mine, ya!
Da' tre' să iasă bine, tre' să cred în mine,
Eu știu ce zace-n mine, știu ce zace-n mine!

M-am luat la întrebări aseară,
Da' răspunsurile vin în timp.
Oricum o fac în orice seară,
Trag de mine să mă schimb.
Nu-nțeleg soluția clară, nu-nțeleg nici ce simt.
Da' știu că am concert diseară,
Iese nebuneală,
Și dau tot afară.
Mă stabilizeaza iară gașca mea de golani.
Mâini ridicate în sală, suntem cu toții oameni normali.
Cu toții avem un vis.
Toți tre' să muncească ani.
Nimeni nu cedează aici...
Avansează și fără bani.
Îmi pun aici sufletu', dă play
Și-nțelege urletul...
Nu tre' să urlu, nu
Că lumea nu halește sunetu'.
Nu mai suport să-mi schimb gândirea,
Nu mai suport să mă pierd cu firea,
Am înțeles ca ce contează-i iubirea.
Ce contează-i iubirea.

Mama m-a-nvățat să dau tot.
Sistemul m-a făcut să vreau tot.
Am tras pe coate până să fiu în lot.
N-am cedat și până mor scot!
Până mor scot! Rămâi cu ura.
Până mor scot, nu mă dau de-a dura.
Skizzo zice bine, tu ține-ți gura!
Am muncit fim aici, URA!

Strofa 2 (Domnul Udo):
Shhh!
Dansez cu karma, mă culc cu drama,
Lecții dure rau... cam asta-i viața,
Trecutu-i dureros, sparg gheața,
Tramadol, din nou, nu-mi mai simt fața.
O iau de la capăt, simt nevoia de apa,
Beau alcool de-o viață și m-am lăsat deodată.
Mama nu mă lasă, să uit ce mă doare,
Taică-miu-i o zdreanță și e d-aia maare.
Plec din cartier, plec din cartier,
Puștiu' știe tot ce vrea și-are mintea de fier,
Dacă faci vreo combinație vezi spatele,
Și cel mai important în viață este fratele!
Îmi țin aproapele, cât mai aproape, des,
Dușmani sunt peste tot, tu trebuie să-i vezi,
Tu tre' să-i înțelegi cum tre’ să TE-nțelegi
Și nu te-apropia de noi fiindcă te șifonez!
Domnuul!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro