Amuly & PRNY - Povestea (Versuri)

Versuri

Amuly & PRNY - Povestea (Versuri)
Amuly & PRNY - Povestea (Piesa Oficiala)

300-n ghiozdan ca Ian.
Sunt golan,
Pun familia-n prim-plan.
Am crescut pe maidan fără ban.
Nu bag Xan, fac un splifan baban.

Înainte de show,
Cu familia un pahar.
Facem oameni fericiți,
Asta-i clar!
Am târfe-n dubă spre hotel,
Sunt Rockstar!
Nici nu-l pasez pe ginel,
Sunt Rockstar!
Am banii gheață-n portofel,
Sunt Rockstar!
Că toată viața am vrut să fiu,
Un Rockstar.
Târfo, așa-s eu de fel,
Sunt Rockstar!
Seek Familia în casă,
îți zic iar!

Am cea mai tare echipă,
Îți zic iar. (-ți zic iar!)
E și familie și clică,
Îți zic iar. (-ți zic iar!)
Noi lăsăm lumea să zică, -ți zic iar! (-ți zic iar!)
Nu mă fut c-o târfă mică, ‘s Rockstar!

Am primu’ album cu cel mai bun producător. (PRNYYYY!)
Suntem tineri și uniți, suntem viitor!
Suntem tineri și uniți, suntem viitor!
Suntem tineri și uniți, suntem viitor!
PRNY, bagă!!!

........................................

Tot felu’ de filme-n capul vostru. (eyy)
Tot timpu’ o să comenteze prostu’! (Aiight!)
Nu-mi bat capu’, nu văd rostu’... (Aiight!)
Te seacă,
Tu nu ai din vibe-ul nostru. (N-ai!)

Ai capul paranoizat, invidie ai acumulat,
Te dai dezinteresat tu, nah?!
Când defapt ai alergat s-atingi ce eu am realizat,
Tot te dai mare baiat tu, nah?!
Succesu’ altora te roade, ce urât! (Ce urât!)
N-ai succes pentru c-ai piese care
put!
Original o p***ă de la început!
Ai intrat în căcat până la gât. (yeah-yeah!)

Ruta mea e sigură, te-asigur, nu sunt singur, bă
Avem focu’ și-l avem și dacă picură
Nu se stinge, bă!
Brigada mea învinge, bă!
Sunteți gunoaie și nici R.E.B.U n-o să vă ridice, bă!
Frății mei nu digeră vrăjeală.
N-ai hârtii, ai decât o coală goală!
Ai vorbit, da’ pute a fals iară!
10.000 de trepte ne separă, ne separă!

N-am așteptări din partea nimănui,
Din partea nimănui. (Știi că n-am)
Am drumu’ meu și nu îmi pasă ce spui,
Nu-mi pasă ce spui. (Oh-no!)
Am tras de unu’ singur, bro.
De unu’ singur am tras!
6 ani de zile au trecut de parcă
Nici nu m-am uitat la ceas!

N-am glumit când am zis că nu mă las.
Da’ tu ai strâmbat din nas.
Știu ca ești socat,
Da-nchide gura, ți-am promis că fac
În fiecare zi un pas.
Asul din mânecă era,
De fapt mai toată ambiția mea.
Suferința, agonia combinată cu dorința asta
De-a mă ridica.
Știi c-am sufletu’ curat,
Da’ am inima de piatră.
Știu ce m-a dărâmat,
Da’ știu că nu mai poa’ s-o facă.
Nevoia de bani m-a sufocat.
Situația de acasă m-a marcat.
Prin mama am înțeles că Dumnezeu există
Și că sunt binecuvântat.
Când diavolii pe-ai mei i-a dezbinat...
Și în spate a lăsat,
Un copil de 12 ani, singur în casă cu mămica lui
Căzută la pat.

M-am rugat să pot s-apuc să o ajut,
M-am dat cu capu’ de pereți că n-am putut,
M-am consumat că nu era cum ar fi vrut,
îmi doream să devin adult.

Trimiteți un comentariu