Amuly & PRNY - Nu ma faci (Versuri)

Versuri

Amuly & PRNY - Nu ma faci (Versuri)
Amuly & PRNY - Nu ma faci (Piesa Oficiala)

Refren:
Pe mine nu mă face o târfă, neah
Io nu pun botu' la bârfă, neah
O târfă rămâne o cârpă, yeah
Am 2000 de coco-n cârcă, yeah
Amuly e high, tot urcă, fă
Nu îl ții pe loc, mă jur că
N-o să poți s-ajungi la mine, haa
Banii nu te fac, ești ieftin, bă!

Pe mine nu mă face o târfă, neah
Io nu pun botu' la bârfă, neah
O târfă rămâne o cârpă, yeah
Am 2000 de coco-n cârcă, yeah
Amuly e high, tot urcă, fă
Nu îl ții pe loc, mă jur că
N-o să poți s-ajungi la mine, haa
Banii nu te fac, ești ieftin, bă!

Strofa 1:
Yah, Yah, Yah, Yah, Yah
Nu te complica! (Nu)
Yah, Yah, Yah, Yah
Târfo, nu te compara! (Tu)
Fraierii m-arată cu degetu',
A doua zi îmi cântă și cantecu',
Mă uit în ochii lor, își udă scutecu'
....
Știi că dacă mă bag, eu nu mă joc
PRNY cu beatu' deci iese foc
Ești o pocnitoare, pocnești, faci POC
'S născut la bloc, crescut la bloc.
Mă cunoști, merg la risc, mi-am promis
Nu mi-o ard cu proști, niciun compromis,
Fiindcă mi-am promis (Okey)
Și pe piese tot ce-am zis,
Nu degeaba am zis, okay ?
Că sunt binecuvântat
Să trăiesc un vis, okay ?
Cu răbdare (ya-yah)
Cu sacrificii (ya-yah)
Am avut și eu delicii,
Nu mă știi cu artificii.

Refren:
Pe mine nu mă face o târfă, neah
Io nu pun botu' la bârfă, neah
O târfă rămâne o cârpă, yeah
Am 2000 de coco-n cârcă, yeah
Amuly e high, tot urcă, fă
Nu îl ții pe loc, mă jur că
N-o să poți s-ajungi la mine, haa
Banii nu te fac, ești ieftin, bă!

Pe mine nu mă face o târfă, neah
Io nu pun botu' la bârfă, neah
O târfă rămâne o cârpă, yeah
Am 2000 de coco-n cârcă, yeah
Amuly e high, tot urcă, fă
Nu îl ții pe loc, mă jur că
N-o să poți s-ajungi la mine, haa
Banii nu te fac, ești ieftin, bă!

Strofa 2:
Io sunt gata, sunt gata, mi s-a pus pata...
Io sunt gata, bro, -ți dau vibe ca ciocolata.
Știi c-am vibeu' ăla de-ți atrage fata...
Și-am și-o familie unită, nu-i ca a ta!
Seek în casă, hai lasă,
Să se oftice bălanii.
Pun pe masă, o plasă,
Să ciocnesc cu golanii.
Ce frumoasă, e de rasă, cățeaua ta
Că mă vrea la nani
Ha, ce fază... Nu prea-i trează,
E-n genunchi când vede banii

Am trăit o mizerie în cartier, să mor
E sărăcie, te sperie, mi-e silă de mor.
Vreau s-o pun pe mama într-o vilă
Să nu simtă vreo vină
Pentru viața plină de frig,
O s-o încălzească ce o să vină (ya-yah)

Refren:
Pe mine nu mă face o târfă, neah
Io nu pun botu' la bârfă, neah
O târfă rămâne o cârpă, yeah
Am 2000 de coco-n cârcă, yeah
Amuly e high, tot urcă, fă
Nu îl ții pe loc, mă jur că
N-o să poți s-ajungi la mine, haa
Banii nu te fac, ești ieftin, bă!

Pe mine nu mă face o târfă, neah
Io nu pun botu' la bârfă, neah
O târfă rămâne o cârpă, yeah
Am 2000 de coco-n cârcă, yeah
Amuly e high, tot urcă, fă
Nu îl ții pe loc, mă jur că
N-o să poți s-ajungi la mine, haa
Banii nu te fac, ești ieftin, bă!

Trimiteți un comentariu