Amuly & PRNY - La Scoala feat. Keed (Versuri)

Versuri

Amuly & PRNY - La Scoala feat. Keed (Versuri)
Amuly & PRNY - La Scoala feat. Keed (Piesa Oficiala)

Refren (Amuly):
Yeaah. Banii îi făceam la școală.
Banii îi făceam la școală! Yeaah
Banii îi făceam la școală
Scuze doamna profesoară!

Strofa 1 (Amuly):
Aprind bluntu’, sunt high, nu că-s înalt
Termin bluntu’ dă tu foc la celălalt.
De la 0 la 100 - mare salt
Vrei și tu să calci pe unde calc.
I-am făcut și fără avocați.
Ochii sparți în sala de judecată.
Data viitoare când mă audiați,
M**e, mă scuzați, nu o să existe altă dată!
Yeah! N-o să existe altă pată, neah.
N-o să mă prindeți vreodată, yeah.
Gașca mea-i curată, nu pătată,
Bagaboantă, totodată elegantă, yeah
Pisează o Barcelona, man
Amestec-o cu Jack-ul, man
Ia o gură să te prinzi de șmen,
Flow-ul meu e efect halucinogen.
Mi-am linistit sufletul cu iarbă.
Am fost mort da’ niciodată luat pe targă.
Nu sunt moale, toți cioroii mei sunt tari, bă
De la Progresu’ pân’ la Pipera Tunari, bă
Banii mei sunt banii mei de bagabont, (aa)
Îi sparg pe ce vreau că-i muncesc și fiindcă pot, (aa)
C-am plecat de la 0 cu efort, (aa)
BENZITO e cireașa de pe tort, (aa)
Lu-K îmi zice “ieși din zona de confort, bă”
Da’ ca Lamă-n cartieru’ meu sunt lord, (aa)
P**da ta mă dezbracă de ce port, (aa)
Cu Banda la arene facem sport, (aa)
Normal că o dau trap, yo
Nu e vorba de bani, cât e de vibe, bro
Voi când făceați ego-rap zi-mi cum era, bă
Diferența e că le scoatem pe bandă..
Yah-Yah!
Te rog nu mă-ntreba ce am în plan
Vin cu flow de super meșter ca zmoalacazan
P**da ta mă știe sunt golan, nu vreun bălan
Nu m-am lăsat de școală să fac bani.
Fiindcă îi făceam la școală,
Banii îi făceam la școală,
Banii îi făceam la școală
Scuze doamna profesoară!
Yeaaaah

Refren (Amuly):
Yeaah. Banii îi făceam la școală.
Banii îi făceam la școală! Yeaah
Banii îi făceam la școală
Scuze doamna profesoară!
Banii îi făceam la școală
Banii îi făceam la școală
Banii îi făceam la școală
Banii îi făceam la școală

Strofa 1 (Keed):
Bun venit la școală
Nah, nu e doamna profesoară!
Ești programat în orar pă cardeală
Bun venit în ora de trap, Cioară!
Așa că!
Să-ncepem! 1. fără telefon
Da tu ești prost și nu știi cum
Așa că
1 fără nume, fără locuri, fără ore
2 fără proști
3 fără minore
4 fără dubioși pe care nu-i cunoști
Fără bălani și cancan că-ți intră fazan
Oameni cu familii, oameni serioși
Nu combinatori zeloși și nu foști
Dealeri, că-s numa’ sifoane pă diicot
N-o arde-n figuri, nu consuma tot
Nu-ți arde plugu’, atent la calcul și vis!
Cel mai important, să ții cercu-nchis!
Si cât marfa e bună și nu furi din pungă
Marfa poa’ să fie și scumpă, marfa poa’ să fie și scumpă!
N-ai coi sub cască sari din avanpost
Mai bine panicat decât prost
Si dacă asculți de mine
Faci și bani și dormi și bine.

Refren (Amuly):
Yeaah. Banii îi făceam la școală.
Banii îi făceam la școală! Yeaah
Banii îi făceam la școală
Scuze doamna profesoară!
Banii îi făceam la școală
Banii îi făceam la școală
Banii îi făceam la școală
Banii îi făceam la școală

Trimiteți un comentariu