Adryana Unciuc - Mai Calin (Versuri)

Versuri

Adryana Unciuc - Mai Calin (Versuri)
Adryana Unciuc - Mai Calin (Videoclip Oficial)

Se spune ca iubirea-i muncă grea
Și de-ai ajuns sa muncești la ea
Nu poți să o faci doar pe jumate
Fiindcă iubirea cere calitate

Muncești mai mult ca profesorul și ministrul
Ca doctorul, artistul, polițistul
Iubirea-i ca o sobă sau cuptor
Tre' să ai grijă să ardă încetișor

Pune lemne măi Călin
Ca să avem cuptorul plin
Caută daca ai putea
Sa-ncălzești iubirea mea

Pune lemne măi Călin
Ca să avem cuptorul plin
Caută daca ai putea
Sa-ncălzești iubirea mea

Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin
Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin
Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin
Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin

Se spune că iubirea-i muncă grea
Și de-ai ajuns să lucrezi la ea
O faci plină de fericire
Fără salariu sau altă mulțumire

Și tu Căline dacă spui că mă iubești
Nu te pot crede doar spunând povești
Dacă am să știu că încerci, dar îți este greu
Am să răsund și am sa te ajut și eu

Pune lemne măi Călin
Ca să avem cuptorul plin
Caută daca ai putea
Sa-ncălzești iubirea mea

Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin
Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin
Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin
Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin

Pune lemne măi Călin
Pune lemne măi Călin
Pune lemne măi Călin
Pune lemne măi Călin
Pune lemne măi Călin
Pune lemne măi Călin
Pune lemne măi Călin
Pune lemne măi Călin

Pune lemne măi Călin
Ca să avem cuptorul plin
Caută daca ai putea
Sa-ncălzești iubirea mea

Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin
Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin
Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin
Pune lemne măi Călin, hei, hei Călin

Trimiteți un comentariu