Adrian Enache - Pe Tine Te Vreau (Versuri)

Versuri

Adrian Enache - Pe Tine Te Vreau (Versuri)
Adrian Enache - Pe Tine Te Vreau (Videoclip Oficial)

Strofa 1:
Iti amintesti cand ne-am vazut
Prima oara, nu demult?
Si cum tu te prefaceai
Ca nu ma placi, dar te roseai?
Fug secundele intruna
Una cate una.

Pre Refren:
Haide nu, nu, nu, nu pleca!
Haide nu, nu ma lasa , te rog, asa!
Intre noi arde ceva.

Refren 1:
Pe tine te vreau, nu te ascunde!
Spune-mi, acum, tu, cand si unde!
O sansa atat iti cer.
Tu simti ca sunt altfel
Am ce nu are el.

Refren 2:
Pe tine te vreau, nu te ascunde!
Spune-mi, acum, tu, cand si unde!
Vorbeste linistea.
Vezi in privirea mea
Ca ai ce n-are ea.

Strofa 1:
Ce ascunde linistea
Trupul tau mi-a spus deja.
Oh da, oh da.
Si gura ta printr-un sarut
Mi-a soptit c-ai vrea mai mult.
Fug secundele intruna
Una cate una

Refren 1:
Pe tine te vreau, nu te ascunde!
Spune-mi, acum, tu, cand si unde!
O sansa atat iti cer.
Tu simti ca sunt altfel
Am ce nu are el.

Refren 2:
Pe tine te vreau, nu te ascunde!
Spune-mi, acum, tu, cand si unde!
Vorbeste linistea.
Vezi in privirea mea
Ca ai ce n-are ea.

Refren 1:
Pe tine te vreau, nu te ascunde!
Spune-mi, acum, tu, cand si unde!
O sansa atat iti cer.
Tu simti ca sunt altfel
Am ce nu are el.

Pe tine te vreau, nu te ascunde!
Spune-mi, acum, tu, cand si unde!
O sansa atat iti cer.
Tu simti ca sunt altfel
Am ce nu are el.


Refren 2:
Pe tine te vreau, nu te ascunde!
Spune-mi, acum, tu, cand si unde!
Vorbeste linistea.
Vezi in privirea mea
Ca ai ce n-are ea.

Trimiteți un comentariu