The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut (Versuri)

Versuri

The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut (Versuri)
The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut (Ikarus Remix)
The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut (Pascal Junior Remix)
The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut (Tennebreck Remix)
The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut (Dj Vianu Remix)
The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut (Moving Elements & DJ Jonnessey Remix)
The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut (Asher Remix)
Dirty Nano vs. The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut | REMIX
The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut (DJ Criswell Remix)
The Motans - Inainte Sa Ne Fi Nascut (Videoclip Oficial)

Strofa 1:
Înainte să ne fi născut, te-am rugat pe tine să-mi alegi culoarea ochilor
Dar sufletele noastre erau tinere și nu căzuseră niciodată pe pământ
Tot ce-am văzut până atunci era cerul așa că mi-ai ales albastrul."
Gânduri lăsate prin vânt, ca scrisorile în sticlă duse de val
Bătut de timp și cu inima frântă, încă aștept să ajung în mal
Ai așteptat să-ți spun ce simt, dar veșnicia n-are timp
Așa că am ales să te iubesc ca un simplu muritor de rând

Refren:
Am crezut că voi muri de sete, așteptându-mi sufletul pereche
Dar noi ne-am promis că ne vom revedea, demult
Înainte să ne fi născut
Poate, poate, apusul de soare e doar răsăritul văzut de la spate (văzut de la spate)
Poate, poate, într-o altă viață ne vom regăsi și vom învață să fim fericiți... admirând câte două răsărituri pe zi

Strofa 2:
Printre miliarde de lumini și oameni, știu că ai să-mi ieși acum în cale
Știu că ne vom regăsi odată, doar sufletul o limbă are
Caut în viața mea un rost, în ochii tăi un adăpost
Pierdut în amintiri în care încă nu am fost

Refren:
Am crezut că voi muri de sete, așteptându-mi sufletul pereche
Dar noi ne-am promis că ne vom revedea, demult
Înainte să ne fi născut
Poate, poate, apusul de soare e doar răsăritul văzut de la spate (văzut de la spate)
Poate, poate, într-o altă viață ne vom regăsi și vom învață să fim fericiți... admirând câte două răsărituri pe zi

Poate, poate, apusul de soare e doar răsăritul văzut de la spate (văzut de la spate)
Poate, poate, într-o altă viață ne vom regăsi și vom învăța să fim fericiți... admirând câte două răsărituri pe zi...

Trimiteți un comentariu