Guz - Strig (Versuri)

Versuri

Guz - Strig (Versuri)
Guz - Inima de piatra (Album 2018)
Guz - Strig (Piesa Oficiala)
Guz - Strig (Videoclip Oficial)

STRIG
Aprind lumânarea pe care
Iarași o sting
Și vreau s-aud numai
Șoapte...
Și nimeni n-aude lanțul
Din inima mea,
Și nimeni nu crede
Căci vede, zâmbetu-mi vede...

EU STRIG...
Să nu se audă
EU STRIG…
Șoapta mea acută
EU STRIG...
Să nu se audă
EU STRIG…

Toți țin să mă-ndrume,
Să mă faca mai bun
Gen, ei cunosc lumea
Și vor să-mi de-a sfaturi...
Raspunde-ți, pe bune
Pe bune, par nebun
Răbdarea nu-i de cauciuc
Tot mă satur, mă satur

ȘI STRIG...
Să nu se audă
EU STRIG…
Șoapta mea acută
ȘI STRIG...
Să nu se audă
EU STRIG…

Sinceră-i privirea indiferet de fețe
Zâmbetul mimat e doar din politețe
Gândurile strigă, strigă-n locul meu
Sufletul nu se deschide pentru orișicine
Căci rar cine vede, rar cine ascultă
Rar cine te copătimește încât te ajuta
Soarta mă ceartă când stângaci pașesc
Posibil nu învaț, până nu greșesc

ȘI STRIG...
Să nu se audă
EU STRIG…
Șoapta mea acută
ȘI STRIG...
Să nu se audă
EU STRIG…

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro