Click x UDDI - Noptile calde (Versuri)

Versuri

Click x UDDI - Noptile calde (Versuri)
Click x UDDI - Noptile calde (Piesa Oficiala) - (Prod. Style da Kid)

Imi place viata buna, is dupa ea ca paparazzi
Noptile calde, zile cu renumeratii
Auzi frate cum suna piesa asta, rupe statii
Ce-i al meu, e al meu cu style de chit pe combinatii
Si Uddila e pe felie ca sa vezi ce inseamna fratii
Femeia mea in dreapta, doar a mea, n-o dau la altii
Noptile-s calde, in decembrie de fapt simt
Noptile calde indiferent de anotimp

Asa cum ne place sa traim o viata buna
Asa cum ne place noptile calde si banii gheata
Noptile calde cu tine pe viata

Sunt cu tine acum
Simt miros de parfum
In noptile calde
Ne tinem in brate

Sunt cu tine acum
Simt miros de parfum
In noptile calde
Ne tinem in brate

Noptile mai calde mi le fac cum stiu mai bine
Asa cum stiu mai bine ma imbrac cu tine
Muncesc sa fie bine, trag tare sa vina vara
Pot sa fiu ca fiara, de dimineata pana seara
Am fost si inger si drac dar tu mi-ai pus capac
Mai urlu dar si tac, nu vreau sa-mi urce la cap
Dar nici sa ma complac in vreo situatie naspa
Ca daca ar fi asa atunci mai bine spargem gasca

Mai bine pace, sa traim o viata buna
Asa cum ne place noptile calde si banii gheata
Noptile calde cu tine pe viata

Sunt cu tine acum
Simt miros de parfum
In noptile calde
Ne tinem in brate

Sunt cu tine acum
Simt miros de parfum
In noptile calde
Ne tinem in brate

Toate fetele striga: hey-hey
Si baietii striga: hey-hoo

Toate fetele striga: hey-hey
Si baietii striga: hey-hoo

Sunt cu tine acum
Simt miros de parfum
In noptile calde
Ne tinem in brate

Sunt cu tine acum
Simt miros de parfum
In noptile calde
Ne tinem in brate

Trimiteți un comentariu