THE WATCHER - CANIS MAJOR/POLII OPUSI (Versuri) cu George Borza

Versuri

THE WATCHER - CANIS MAJOR/POLII OPUSI (Versuri) cu George Borza
THE WATCHER - CANIS MAJOR/POLII OPUSI (Videoclip oficial) cu George Borza

La polii opuşi
Yo in picioare, tu stai labuşi
Fata la dos
Nasu la COX
Naşu la toţi
Viu la morţi (Ha)
Am venit cu brigata, singur
M-am complicat, e prea simplu
Sunt antrenor şi arbitru
Poate, poate, poate, sigur
Sala e plină, tu porti monolog
Ca un MC ce se apucă de vlog
Campion la maraton, stop
Susţin miscarea şi cand stau pe loc
Barbă albă sunt Barbă Neagra
Adam şi Eva doar frunză şi iarbă
Tatal lor, ăsta-mi e titlul
La poli opuşi, sunt echilibru

Sunt canis major (sunt canis major)
Sunt canis major, târfo,
Sunt canis major, la poli opuşi sunt canis major,
Târfo, sunt canis major
La poli opuşi eu sunt canis major
Târfo, sunt canis major
La poli opuşi eu sunt canis major

Puţine dume, prea multe
Când îi aud, puncte, puncte
Unii-s legume, sunt fructu oprit
Cu toţii se roagă la chipul cioplit
Pe drumul lor fară punct de reper
Pe lângă beat, nu le pică din cer
REC film, semnază condica,
Rapperi actori îşi uită replica
Tu pleci urechia ca Vanco
Tu pamanteân eu Armstrong
Fac desene cu cut-eru', tatuaje cu marker-u'.
Sunt prometeu, sunt titan din Olimp,
Sunt cutia Pandorei, sunt viaţă, sunt timp,
Sunt apă, sunt aer, sunt foc, zbor
Copilul pământul canis major

Târfo, sunt canis major (sunt canis major)
Sunt canis major, târfo, sunt canis major
La poli opuşi sunt canis major, târfo
Sunt canis major, la poli opuşi eu sunt canis major
Târfo, sunt canis major, la poli opuşi eu sunt canis major

Târfele astea te mint
Cârpele astea se simt
Ionii se holbează la cât sunt de lit
Intră-n criză de spaţiu şi timp
Jocul lor cade ca-n domino
Artişti bipolari (ştii?) îi domin io
Rapperi p******i cântă "La minor"
Sunt canis major, vai de steaua lor
Îi las cu ochii în soare
Se ard toţi, care pe care,
E jale cu mine ştiu toţi
Prăjeală, cu mine nu poţi
Hai sa te invit la un tango,
Rapper cei can ciango
Daca întinzi coarda ti-o f*t
Te-ai facut ro-vegan că ai terminat de supt

Târfo, sunt canis major, sunt canis major
Târfo, sunt canis major,
La poli opuşi eu sunt canis major
Târfo, sunt canis major, sunt canis major
Târfo, sunt canis major
La poli opuşi eu sunt canis major

Trimiteți un comentariu