Grasu XXL x Guess Who - Pam-Pam! (Versuri)

Versuri

Grasu XXL x Guess Who - Pam-Pam! (Versuri)
Grasu XXL x Guess Who - Pam-Pam! (Piesa Oficiala)

Intro (Grasu XLL):
Solo, soker detu mo, yeah, san shukares, da da yeah

Strofa 1 (Grasu XXL):
Stii ca nu o sa pot sa ma mai opresc
Fiindca sunt rotund, ma rostogolesc
Curve pe Insta nu urmaresc
Decat daca au bass-ul
Nu dau like, nu tag-uiesc
Blonda nebuna, model unguresc
Koszonom, Secuiesc
Nem tudom, let’s f*ck the rest
Grasu si Guess sunt scosi din tipla
Daca furi curent nu-ti dau o trila
Iesi acasa, uite cum tipa
O tara intreaga, firul despica
Ce vrea sa zica? Grasane esti deep?
Sunt un pic si n-am luat nimic
Parca ar merge, ce-ai in pahar?
E pahar din ala sau din ala normal
M-D-M-A, vitamina buna pentru mintea ta
Zi-mi ce ar vrea sa propun ca sa mi-o dea
Fresh-ul e fresh doar daca e fresh
Daca nu e fresh, atunci ma lesi
Ec dui tri shtar, până la desh
Jales romanes sau português

Hook (Guess Who):
Daca nu stii care e susta, nu sta, sare ca lacusta
Noaptea ii scurta, lunga ii fusta
Papi dime ceope gusta
El nu e tac-su, ea nu-i fiic-sa
Liniste ca imi pica fisa
Decat Master Car si Visa
Esti o scumpa, Monalisa

Strofa 2 (Guess Who):
Pas după pas după pas după pas
Chill pe culoar, când în față îl am pe gras
Intru fără pas, fără poze-n revistă
Mă găsesti la bar, nu mă căuta pe listă
Stai puțin să-mi intru în film, te combin mai încolo, hai lasă
Ce aș putea să văd în plus, dacă tu arăți totul pe față
Hai, nu fi hoață, știu la TV ce te învață
Bravo, ai stil! Detalii, nuanţă
Daca piarul, clienta falsă
Hai cu cancanul, e ultima șansă
Vedem și carul măcar
Ne întoarcem și facem un plan
La anul se face lunar
Și totul la modul hilar
Check-in-ul în vacanță la [?]
Banii nu stau nici măcar cu elastic
Haterii ar spune că-s tuburi sacre
Iar mare miliard, după o lună de azi
E fiță pe tocuri, aurii și papi
Vârsta e o cifră, când viața e un party
Aleargă cu limba afară gen Hasky
Același selfie, dar mereu cu alți

Hook (Guess Who):
Dacă nu știi care e șusta
Nu stă, sare ca lăcusta
Noaptea îi scurtă, lungă îi fusta
Papi dime ceope gusta
El nu e tac-su, ea nu-i fiic-sa
Liniște că îmi pică fisa
Decât Master Card și Visa
Ești o scumpă, Monalisa
Dacă nu știi care e șusta
Nu stă, sare ca lăcusta
Noaptea îi scurtă, lungă îi fusta
Papi dime ceope gusta
El nu e tac-su, ea nu-i fiic-sa
Liniște că îmi pică fisa
Decât Master Card și Visa
Ești o scumpă, Monalisa

Outro:
Nu stiu ce credeai sau cu cine crezi că vorbeai
Nu mă întoarce în Centrul Vechi
Românul încape doar în Dubai
Ia zi-mi mie bye, bye
Îi place doar căcatul la nai
Karaoke, gen sare, după care bagă la night (fight)
Nu stiu ce credeai sau cu cine crezi că vorbeai
Nu mă întoarce în Centrul Vechi
Românul încape doar în Dubai
Ia zi-mi mie bye, bye
Îi place doar căcatul la nai
Karaoke, gen sare, după care bagă la night (fight)

Trimiteți un comentariu