Zeze feat. Presto - "M-am nascut in cartier" (Versuri)

Versuri

Zeze feat. Presto - "M-am nascut in cartier" (Versuri)
Zeze feat. Presto - "M-am nascut in cartier" (Prod. Poneu) - (Videoclip Oficial)

Refren (Presto):
M-am nascut in cartier!
Am crescut in cartier!
M-am nascut in cartier!
Am crescut in cartier!
Am crescut in cartier!
Am crescut in cartier!

M-am nascut in cartier!
Am crescut in cartier!
M-am nascut in cartier!
Am crescut in cartier!
Am crescut in cartier!
Am crescut in cartier!

Strofa 1 (Zeze):
M-am nascut in cartier!
Printre blocuri si betoane si copii cu suflete de fier!
Si nu e un mister
Ca tot ce am negru in mine vine de la ghena pe care s-a construit el
Uite! Intreaba-l pe el
A reusit in viata doar cand a plecat din el!
Dar nu conteaza unde zbori
Oamenii sunt trecatori, trece timp, te iau fiori
Si parca-i vad in fata mea pe toti, unii doctori
Altii inca-n strada, unii mai norocosi, se odihnesc in nori
Si m-am nascut in cartier
Unde ori ajungi dupa barele de fier ori alegi sa-mbatranesti pe vreun santier
Si nici vorba sa gasesti aici vreun suflet sincer!
Vei simti cum e durerea dupa ce ti-ai pus increderea in el
Sufletul striga, cere repede foaia
Te simti singur pe lume, te-acopera ploaia
e simti ca sacrificiul facut degeaba zeilor falsi Maya
Inauntru esti rece, dar afara ca plaja din Aya
Si m-am nascut in cartier vere
Unde-nveti ca totul se ia, nu se cere
Ca cearta-ncepe sau se-ncheie la o bere
Unde pradatorii-asteapta prada ca niste pantere
Unde fericirea e taiata de cartele, sa scape de durere
M-am nascut in cartier copile
Unde numeri zile, unde scrii povesti de iubire si-apoi rupi file
Unde inveti ca tot ce vine are un pret care e platit de tine
Si daca merita, afli doar dupa ce timpul ajunge sa se termine
M-ai nascut in cartier mama
Pe strazile-astea ce mi-au bagat in suflet teama
Unde pusti din familii ce se destrama se pierd in goana dupa coroana
Dar uite cum baiatul tau invinge intre voci care-l blesteama
M-am nascut in cartier baiete
Unde dai de hiene, cu ura in vene
Zgomot, sirene, turnatorii antene
Tarfe, lichele, vieti cu probleme
Si tot aici am invatat sa-mi pun viata-n catrene
Si m-am nascut in cartier baiete
Cu rapperi tari pe perete, putine kile-n ghete
Copil sincer cu principii clare si drepte
Care iubeste fara conditii oameni cu caractere infecte
Hip Hop-ul mi-a tinut de cald, foame si sete!

M-am nascut in cartier!
M-am nascut in cartier!
M-am nascut in cartier!
Am crescut in cartier!

Refren (Presto):
M-am nascut in cartier!
Am crescut in cartier!
M-am nascut in cartier!
Am crescut in cartier!
Am crescut in cartier!
Am crescut in cartier!

M-am nascut in cartier!
Am crescut in cartier!
M-am nascut in cartier!
Am crescut in cartier!
Am crescut in cartier!
Am crescut in cartier!

Trimiteți un comentariu