raku x romaN - Flamand (Versuri)

Versuri

raku x romaN - Flamand (Versuri)
raku x romaN - Flamand (Videoclip Oficial)

Avand spiritul flamand ca majoritatea
imi caut partea ca pungasu' noaptea
orasul resipra prin mine prin tine
ca tauru-n corida, cine pe cine?
le-as detona smenu'... insa eu astept trenu'
spre lumea-n care nu mai curge sange peste vremuri
fiind o furnica pe pamantu' cuprins de cutremur
privesc cu nadejde catre ceruri cerul
soare soare chiar de e ninsoare
sau intunecat pe strada stiu ca esti pe-aproape
cad pe clape grav, rad prafu' din pleope-oricui
scriu din frustrare piese neamului sumbru de muppets sui
inauntru iadului fusesem, unde-ajunsesem?
pusesem pret pe ceea ce era ieftin
pierd metri-n vers... masor averea-n pretini
miezu' petrecerii pot fi din orice grup etnic
aha
how do you do ? kak dela bratuli ?
fi-ncrezator ca ma descurc oriunde ma duc
cobor, urc, zbor, niciodata nu uit
ca Deceneu sa-L aduc pe Dumnezeu din sub
auuu!... ce se mai aude?
cand prin padurea speculantilor se vorbeste numai de sume
aiurea... sau poate nu, imi ascut securea
gata de-a dobori arborele putred al lumii
stau de veghe, distorsiunea piere peste-un timp
aud subtraturi menite sa nu le percep la stiri
mester, mestec, lupta mi-e sa trec teste
hiene se izbesc de sursa scutului ce ma-nveleste
nu fi trist pus la zid, pentru ca-ntr-o zi
astia d-otravesc esenta se duc precum Baiazid
trec printre androizi dornic a trai
acolo unde libertatea nu e ziar si n-o pot stirbi
'e yo!
am habar a fauri, am dar, de eram
arab as fi strigat hip hop-u' Akbar
fara a afla de Tata traiam in zadar
fara muzica la Obregia io (eu), dusmanii la Bagdazar
asadar cine este nasu' de nasa e lira?
cine vrea sa afle taina fara sa ia cina?
din adanc scot rima, stop crima!
holocaustu' din seria Siria, Palestina si-Ucraina
sa vina lumina! sa se duca tot ce trebuie sa se duca
si s-ajunga tot ce tre' sa tina!
deocamdata-mi antrenez ochiu' incercand sa vad totu' drept
de sus ca zgarienorii din Tokyo
scrutand tot ce-i stramb ca nasu' lu' Pinochio
rar apar la talk show ca stiu ca-i bag in soc io (eu)
intru-n contact cu tine scurt ca un electrosoc
ca-n dialogu' cu-n ateu purtat intre viu si mort no'

sunt flamand, unde-i acel cuvant
ce mi-ar face inima tare si duhul razand?
bis.

Trimiteți un comentariu