Macanache - Trag tare (Versuri)

Versuri

Macanache - Trag tare (Versuri)
Macanache - Trag tare (Videoclip Oficial)

Atunci cand n-am nimica sau am lumea la picioare
Eu trag tare, trag tare yooo
Indiferent ce fac cu viata mea in continuare
Yo trag tare, trag tare yo.

Tot ce faci, cum o faci, tre sa iasa brici
Nu conteaza ca esti baza, nu conteaza nici
Un obstacol nu-i prea mare, dai drumul de aici
Cazi odata si inca odata si apoi te ridici
Si le rupi la toti gura, le iei la toti mau.
Adio motherf*ckers, un strop de Curacao
Sunt mai f*cking ca Nassau
Va dau paine cu cacao.

Sunt real ca Madridu’, atletic ca Bilbao
Si intotdeauna trag tare, mereu dau triplu’
Nu-mi permit sa las pe vreunu’ sa vina sa-mi strice tripu’
Ca sa-mi iroseasca timpu’.
Boss, eu nu sunt tipu’.

Si ma doare fix aicea daca nu mai merge rapu’
N-am de gand sa mor de foame pentru ca ma duce capu’
Am familia mare, mereu ma zbat
Ca traiesc in Romania, de is cam ocupat.

Atunci cand lumea doarme sau se duce la culcare
Eu trag tareee, trag tareee yoo.
Gandu’ se relaxeaza, ba la munte, ba la mare
Eu trag tareee, trag tareee yo.

Eu daca dorm bine, daca nu trag tareee
Ma trezesc, mananc, ma spal, ma imbrac si apoi trag tareee
Ma trezesc, fac ce fac, cu cap defapt, trag tareee
Sa apara, produc ceva, combin ceva tare.
Fac din mers din pix un mix la fix, mereu trag tare
Mie nu-mi trebe bmw, imi trebe tractoare, ca sa pot sa trag tare
O sa pot sa fac oare ca sa pot sa bag mare
Daca pot sa fac sare, daca n-o salvez moare
De aia tre’ sa trag tareee.

Lumea depinde de mine cand dau pilde de bine
Acum depinde de tine daca vrei sa tragi tare

Fa ce stii si ce poti vere daca esti in stare.

Daca ma vedeti in varf fara nicio suparare
Eu trag tareee, trag tareee yo
Daca vrei sa stii ce fac ca sa iasa super tare
Eu trag tare, trag tareee yo.

Trimiteți un comentariu