Ares - Nu ma schimb (Versuri)

Versuri

Ares - Nu ma schimb (Versuri)
Ares - Nu ma schimb (Piesa Oficiala)

Am aceeasi energie, nu ma schimb
Chiar daca imi place sa ma mai si plimb
Am stiluri diferite, dar is acelasi om in timp
Am aceeasi energie, nu ma schimb

Am aceeasi energie, nu ma schimb
Chiar daca-mi place sa ma mai si plimb
Am stiluri diferite, dar-s acelasi om in timp

Am aceeasi energie, nu ma schimb
Yeah, eu nu ma schimb
Am aceeasi energie, nu ma schimb
Yeah, eu nu ma schimb
Am aceeasi energie, nu ma schimb
Yeah, eu nu ma schimb
Am aceeasi energie, nu ma schimb
Yeah, eu nu ma schimb
Am aceeasi energie, nu ma schimb
Yeah, eu nu ma schimb
Am aceeasi energie, nu ma schimb
Yeah, eu nu ma schimb
Am aceeasi energie, nu ma schimb
Yeah, eu nu ma schimb
Am aceeasi energie, nu ma schimb
Yeah, eu nu ma schimb

In ultimul timp am fost rece,
Dar nu de la frig
Am fost ranit de niste oameni,
Asadar i-am parasit
Eu n-am creut ca e posibil,
Oameni pe care-i iubeam (jur)
Sa-mi sape groapa atunci cand nu ma uitam

Chiar m-a durut, fratioare, crede-ma!
Uneori inca mai doare, dar merg fara grija,
Nu pot sa ma pierd
Lumea e mare si tre’sa alerg
Intr-o cursa cu lipsa de-arbitru,
Unde prea multi oameni aspira la titlu
Alerg in stanga si-n dreapta
Fac sacrificii ca mama si tata (mama si tata)
Adevarate exemple-n viata, viata
Cand am vrut sa renunt ei mi-ai spus
“Sa merg in fata”, bro
Am ani de munca-n spate, bro
Si sute de lacrimi pe foi
Lacrimi pe care le-am varsat pentru fratiori ca voi

Uraste-ma tu cat vrei,
Dar sincer, n-are niciun sens ca
Am aceeasi energie, nu ma pot opri din vers
Eu inca vreau sa faca casa, inca vreau sa-mi cumpar casa
Vreau sa pot sa-i sun pe-ai mei
Sa le zic sa vina acasa

Am aceeasi energie, nu ma schimb
Chiar daca-mi place sa ma mai si plimb
Am stiluri diferite, dar-s acelasi om in timp

Trimiteți un comentariu