Adrian Tutu - OZN (Versuri)

Versuri

Adrian Tutu - OZN (Versuri)
Adrian Tutu - OZN (Videoclip Oficial)

Intro:
Mai dă-mi unpic tată Hip-Hop-u' ăla clasic, să facem să fie, cum trebuie să fie

Strofa 1:
Că bat copilu cuminte plecat în spate cu banca
Acum băiatu-i cu minte nu-i mai iei cifre cu Japca
Mike Crew mare comoară ajută frații s-apară
Numerele să tot sară ca vin cu sound-u de afară
Super brigada ce stă, talentu' zace prin multe
Personaje ce sunt, momentan ne-văzute
Că binele făcut se întoarce la ăla ce-l face
Lasă arma "??" că răul nu-ți aduce pace
N-o dau castel de nisip, rămân stabil pe ce zic
Am conștiință, credință, la fel ca Moise-n Egipt
Plastic egal cu nimic, nu-i iei cu tine în trib
Din păcate-s doar iluzii când te crezi fericit
Că de-ăia Steve Jobs purta cămașă și jeans
Nu costume Armani pe lângă oameni distinși
Haina nu-l face pe om, ci istoricu' și faptele
Te pun în prim plan după ce-ai trecut etapele
Munca, dezamăgirea, luatu' de la zero
Fac din tine un maestru Alessandro Del Piero
Și dacă o să fi în topul topurilor tale
Modestia și mândria îți pot fi arme letale

Refren:
OZN O-O-O-O-OZN, O-O-O-O-OZN
Țuțu ăsta-i marfă bună zici că-i mare OZN
OZN O-O-O-O-OZN, O-O-O-O-OZN
Țuțu ăsta-i marfă bună zici că-i mare OZN

Strofa 2:
Când apar eu, dispari, sau mă pui pe ecran
Rămâi în păstrăvărie că nu ești pește de ocean
Și vezi că-s mare rechin yau vin din Focșani
Am frați peste tot, n-am uitat de maidan
De e fotbal cu bere, tricouri Hagi sau Pele
5 puncte pe piele, zile bune sau rele
Rup starea și beat-u
Am cam mâncat negativu
Să moara Jean de mint,
Da piesa asta o simt
De-aici până-n Ferentari să sară sticlele
De-aici în toată țara hai să sară cifrele
"???" cu zilele când jucam hoții și bardiștii
Luăm industria la pas, dau cu bombe teroriștii

Refren:
Dă-te că vin cu mare
OZN O-O-O-O-OZN, O-O-O-O-OZN
Țuțu ăsta-i marfă bună zici că-i mare OZN
OZN O-O-O-O-OZN, O-O-O-O-OZN
Țuțu ăsta-i marfă bună zici că-i mare OZN

Trimiteți un comentariu