Samurai - Tomis Nord (Versuri)

Versuri

Samurai - Tomis Nord (Versuri)
Samurai - Tomis Nord (Freestyle)

Credeam ca
Am un plan, ca o sa fie simplu Hata!
Poezie, sentimente, ca ii rupt cand dau bucata
Da mi-a lipsit marea asta, sufletul mi-o tot ia razna
Eu imi tot mutam valiza, dar cartieru' meu e casa
Aici golanii's primitori, auzi atatea despre Tomis Nord
Scriu piese despre Tomis Nord, dar nu ii vezi in Tomis Nord
Mai plec si eu, dar o sa afli ca ma mereu ma intorc
Si cand o fac petrecem pana in zori, tot pe bordura stam, visam
Un fel de searchig for the soul, sunt prin nasol, e rau
Nu pot sa stau deoparte, ca ma trage inapoi, ghetou'
Poti sa ii zici cum vrei, sunt blocuri de ciment
Alcool si droguri, specimene de la special gold si K
In cele mai dubioase locuri
In Tomis 3, cand la bucata te duceai sa-ti iei
Acum libertatea e limitata, pentru 0,3 te baga
Si nu-ti dau nici chei, ce rable
L-au turnat si acuma' cica-i undercover
N-au coloana in ei, ce wageri
D-asta toti ai mei isi vad fiecare de treaba
Pleaca si se intorc cu lei si raman frati pe viata
Nu se sapa intre ei si nici nu calca pe cadavre
Pentru inca o bucata; Ia mai da-te-n mortii tai de javra
Atata' ura adunata, transformata in otrava
Amplificata si injectata in glanda; sa ma pis pe ei
C-au inceput sa cante din amintiri...
Si nici macar nu-s ale lor, da' nu-i prea greu sa-i prostesti pe copii

De unde marea sapa-n blocuri, pazea ca vinte potopu'
1-3, bag Paranoia in ei, inca simt focu'
Fac lumina peste anii grei intunecati de porti si K si serpi
Am fost si eu ca ei, Iti multumesc ca sunt intreg!
Inca gandesc, n-am creieru distrus de speish,
Dau play, ma proiectez si ancorez doar sa notez un vers
Duc inspiratia la alt nivel in cel mai ezoteric sens pe creste
Sunt 3 ceruri peste, vezi ca tu te vezi cam vested
Cartieru' imi aminteste cum pe unii ii schimba soarta
Cum pe unii ii tine timpu' si pe altii ii prinde garda
Ma doare-n p&^%, sunt gata sa redevin ce eram
Tot ce-am adunat o viata, pustiu' ce scria la geam

Trimiteți un comentariu