Nane - Tanar (Versuri)

Versuri

Nane - Tanar (Versuri)
Nane - Tanar (Videoclip Oficial)

Refren:
Tânăr şi mă doare-n p""ă!
N-am treabă cu nimeni că trăiesc la mine-n bulă.
Tânăr şi mă doare-n p""ă!
Fin ca Finn & Jake, orice zi e o aventură, bro!

Strofa 1:
Vezi tu, un “madăfacă” exact ca şi “moi”
Ia viaţa mai uşor fiindcă şi-aşa e grea
Şi mereu îmi amintesc când am haos în gând
Că tre’ să stau chill, c***e şi le iau pe rând
Că nu-i capăt de lume, indiferent de ce se-ntâmplă
Va veni momentu’, chiar de nu-i momentu’ încă!
Am venit să-mi bag p**a, bro, n-am cum să dau pe lângă!
Swagu’ meu e caviar, nu ştii cum se mănâncă…
Parlez-vous français, mon frère?
Aş vrea un celebration, c-am ieşit din cartier!
Şi acum geaca-i Moncler şi târfele-l vor pe penis
Târfo, viaţa mea-i un film, să-mi bag p**a în Netflix!
Tocmai i-am dat papucii la coarda mea
Da’ stau lângă alta şi mai fresh, c***e, care o vrea
Vrea să se joace cu ce-am în pantaloni şi pungă!
De ce să-i dau inima când vrea numai s-o sugă?!

Refren:
Tânăr şi mă doare-n p""ă!
N-am treabă cu nimeni că trăiesc la mine-n bulă.
Tânăr şi mă doare-n p""ă!
Fin ca Finn & Jake, orice zi e o aventură, bro!

Strofa 2:
Fumez verde că mă tine ZEN, yeah!
Mi-o pun pe piept, poţi să-mi spui Super Nane, yeah!
Nu sunt de plastic, da’ poţi să-mi spui KEN
Fumez cu trei Barbie ce nu poartă sutien.
Şi-l fac pe ca$caval online
Şi-mi bag p**a într-un job, fiindcă trăiesc freestyle…
Băiatu’ putea fi corporate, da’ nu e
Am vrut să bat cuie şi să-mi bat cerneală pe m**e!
Lasă-i să se-ntrebe, brosule, cum fac
Schimb adrese constant, da’ nu uit de unde am plecat
Şi acum constat c-am devenit un ciudat
Mai bine solo decât lângă oameni de c***t!
C***e, am un imperiu de clădit
Şi poate-s tânăr da’ să f*t timpu’ nu am timp.
Să vorbească, c***e, oricum nu au ce să facă
Şi atitudinea de “madăfacă” n-o să-mi treacă!

Refren:
Tânăr şi mă doare-n p""ă!
N-am treabă cu nimeni că trăiesc la mine-n bulă.
Tânăr şi mă doare-n p""ă!
Fin ca Finn & Jake, orice zi e o aventură, bro!

Trimiteți un comentariu