COSY feat. Baboi & Cosmin Arsene - Viata (Versuri)

Versuri

COSY feat. Baboi & Cosmin Arsene - Viata (Versuri)
COSY feat. Baboi & Cosmin Arsene - Viata (Videoclip Oficial)

Ard cand plangi iarasi pe hol
Se pare ca nici azi nu am fost cel mai bun om
Tinem in noi momente ce s-au inzapezit
Oare cine le-ar putea trezi dac-ar muri, stii

Si-aveam adapost mereu langa tine, cu sau fara rost
Dar cu ce cost.. lucrurile au inceput sa mearga mai prost
Dar viata-i ca un val, si-acum ma simt cel mai tare
Fara tine, sincer, nu prea mai vad in nimic o scapare
Si draga fata, tu mi-ai ramas in gand, fiindca te plac, ma
Arunca ochii o vreme-n trecut, sa vedem, chiar, cin' te-astepta

Un pustan cu emotii gramada, poate prea tanar sa inteleaga
Ca un.. buna, ce faci.. iesim.. ar putea sa ne duca si-ntr-o decada
Timpul curgea precum Niagara, azi e Craciun, ieri a fost Paste
Anii treceau si, printre momente, sarbatoream si zilele noastre
Simteam atunci, momentul nostru se naste
Departe de orice furtuna care ne-a lasat doar vraiste
Mai stii de paispe, cand am incercat eu sa fiu romantic
Si-am uitat focu' sub ceainic, de suiera ca Titanic
Am coborat grabit la bloc s-adun ce prind si cum pot
Flori din gradini, la usi un sir de vecini suparati foc
Da' a fost frumos, chiar a fost, langa tine eu chiar am fost
Fericit pana peste cap si liber la adapost
Dar pacat, tarziu am sesizat ca s-a cam terminat
Si ca ce intre noi parea real odata, s-a consumat
Azi, vorbele tale-mi suna-n cap si-mi spun ca..

Timpul nu iarta
Nu ne asteapta
Ne-arunca-n gol
Am in suflet doar toamna
Nici vara, nici iarna
Viata-i un zbor

Iti scriu iar.. buna, te salut.. mi-e dor de tine, nu pot sa te uit
Am incercat, jur, dar vezi tu, putea sa fie mai mult
Ma credeam altfel, da-s un idiot, realizez dupa ce pierd tot
Sunt fix ca aia de care radeam, care cand dau de bine strica tot
Si stii ca nu pot sa tin capu-n pamant cand te vad
Fiindca-s prea mandru, stiu, e gresit dar parca-i ca un drog
Dar se mai spune uneori ca, cica, toate astea trec
Si incet, ne regasim pe-o cale care-o sa-i tinem piept
Si sunt dispus sa merg langa tine prin prapastii sau esec
Chiar si fara sa-ntreb daca mergem drept, mergem drept
Cum nici tu, nici io pentru lume niciodata n-am fost perfect
Poa' sa fie soare, luna, vant, ger, n-o sa ne rapuna
Mai ales ca drumu' vietii, langa tine, e-o cursa buna
Si daca intre noi, cu timpu' s-ar pune bruma
In secunda doi as lua-o de parc-ar fi trecut in gluma
Azi e tarziu sa-mi cer iertare dar nu-i gresit sa-mi cer iertare
Si n-am scris piesa pentru lume, difuzare sau difuzoare
E pentru tine si sa ma vindec, am rupt dintre noi un fragment cu soare
Am pus pe coli, acoperit de nori, ploi, viscol si ninsoare
Acum ma-ntrebi daca doare.. da, fiindca..

Timpul nu iarta
Nu ne asteapta
Ne-arunca-n gol
Am in suflet doar toamna
Nici vara, nici iarna
Viata-i un zbor

Lumea mea, rece
O imbratisai, o aprindeai
Am in suflet doar toamna
Nici vara, nici iarna
Viata-i un zbor

Ard cand plangi iarasi pe hol
Se pare ca nici azi nu am fost cel mai bun om
Tinem in noi momente ce s-au inzapezit
Oare cine le-ar putea trezi dac-ar muri, stii

Trimiteți un comentariu