Satra B.E.N.Z. - BENZEI (Versuri)

Versuri

Satra B.E.N.Z. - BENZEI (Versuri)
Satra B.E.N.Z. - BENZEI (Piesa Oficiala)

Refren:
BENZEI, BENZEI, BENZEI, BENZEI,
BENZEI, BENZEI, BENZEI, Ha, Ha,
BENZEI, BENZEI, BENZEI, BENZEI,
BENZEI, BENZEI, BENZEI, Ha, Ha,

Strofa 1 (Killa Fonic:
Cioara raman un $atrabont pe viata,
Sarim nivele toata lumea ingheata,
Eu nu mai sterg de mult prafu' pe fata,
Numar bani cu ambele maini, invata,
(No) Nu ma culc cu nici un cur de stoarfa,
Eu nu ma bag nici in showbiz ca-s de alta clasa,
Sunt chiar dat cu toate alifiile, calit in banda,
Ma jur sa moara bibi sunt cel mai chipes in strada,
(Yeah!) 112 pentru panarame,
(Yeah!) Cheama-ne pe noi daca n-ai icoane,
(Yeah!) Am plecat din noroi si muream de foame,
(Yeah!) Acum calc doar adidasi noi, sparg milioane.

Strofa 2 (NOSFE:
Mama nu m-a făcut zeu, zeu m-am făcut singur, eu,
E blană, cu Șatra, Benzalans, Brigada,
Buză în buză, la greu, side-u' mă ia pe neveu,
Jos blugii, Z Zara, Banderas, chitara,
Când facem concertu' zmeu, umplem Arene mereu,
Se umple, 'tai sala, apasă, pedala,
Să-l ridicăm pe "ștacheu",
Fac unu, cât casa, și-l dau ca în mala,
Napole- mmm -tana, pow pow!
No no no, șatrabont pân' mă-ngrop, mâna sus șatrabonți!
Șatra e familia ya ya ya ya ya!
Ok, schimbă placa, să ne vezi vara asta,
Pe zăpadă cu placa, păzește-ți nevasta!
Vă pupă Unchiu, daaa?!

Refren:
BENZEI, BENZEI, BENZEI, BENZEI,
BENZEI, BENZEI, BENZEI, Ha, Ha,
BENZEI, BENZEI, BENZEI, BENZEI,
BENZEI, BENZEI, BENZEI, Ha, Ha,

Strofa 3 (Super ED:
Dread-uri, pierce-uri, Vanși și skinny,
Durere mare în pulă, da’ nu mă doare.
Pulbere, praf, mă fac pilaf cu ilegale...
Non-stop ca Puya C-Nnyk si Giovanni!
Sunt om făcut ca tine, de un tată și o mamă,
Mamă coaie da ce am io pe sub cutia craniană!
E un SHOW, ou X 8
Plătești bilet, ți-l fac cadou,
E ou X 3.
Tre’ să mănânc, că-s și io om.
Tre’ să dorm, că-s și io om.
Tre’ să fut, că-s și io om.
De peste Prut, că-s și io om.
Tre’ să fumez, că-s și io om.
Până decedez, ca orice om,
O să sa fiu Vox Populi
Cu frați mei “COMME DES GARÇONS”!

Strofa 4 (Keed:
Eu le respect pe femei,
Dar ce să-i faci când te tratează ca pe niște zei,
Si nu vrea să înțeleagă că ești fix egalul ei îi pui ciocanul pe față și acasă în morții tăi,
Am situația sub control,
Nu-s cu capu-n nori,
Si daca-sss cu un picior pe pamant nu in namol,
Si cu celalalt in necunoscut - explorator,
Si c-o mana pa seminte si-o mana pa stropitori,
Un om sincer si sincer ma bate,
Gandul, sa ma declar exemplu pentru societate,
Si lasa talentu bai, ca-i de la Dumnezeu bai,
Ca nu talentu ci munca te face zeu, bai.

Trimiteți un comentariu