LUPII feat. Karie - Alerg (Versuri)

Versuri

LUPII feat. Karie - Alerg (Versuri)
LUPII feat. Karie - Alerg (Piesa Oficiala) - (Prod. Karie & Soundboy)

Ziua asta e un cadou
Pot sa fac in ea ceva nou
Sau pot sa ma perfectionez
Sunt fericit ca pot sa creez

Dar ziua asta e un cadou
N-am pretentii sa fiu erou
Dar mai rau ca ieri, nici atat
Alerg, profit de orice minut

Ca timpul nu pot sa-l imprumut
Timpul nu se da imprumut
Clipa asta a disparut
Poate o sa ramana in trecut
Dar timpul nu pot sa il imprumut
Timpul nu se da imprumut
Clipa asta a disparut
Toate o sa ramana in trecut

Timpul se tine de mine, ma tine in alerta
Nu ma lasa sa respir nici o secunda ca la Battle
Trebuie sa am cate o replica pe dreapta
Pentru fiecare atac de panica sunt gata
Scot tot ce am mai bun din mine, acum ori niciodata
Cine doarme, nu mananca e o vorba adevarata
Jumatate de milion, viseaza la avere
Visul meu a fost sa tin familia unita-n stele

Am citit intr-o noapte, bijuterii si haine tari
Asa ca am scos motoru' la plimbare-n Ferentari
Vorba vine, am filme de roman
Tata mi-a zis, fara figuri atunci cand nu mananc
Cand am plecat de acasa am fost sigur c-o sa arunc
In aer, orice fraier care mi se pune-n cale

Fara suparare, daca ti-e foame, alergi
Daca nu, te doare capu', la noi trebuie sa te legi
In tara fara legi, am trait si m-am calit
Am iubit si am lovit mereu, unde am nimerit
Ciocu' mic, bai papagal, aici e Romania
Locul in care daca adormi, nu te trezeste soneria

Timpul nu pot sa-l imprumut
Timpul nu se da imprumut
Clipa asta a disparut
Poate o sa ramana in trecut
Dar timpul nu pot sa il imprumut
Timpul nu se da imprumut
Clipa asta a disparut
Toate o sa ramana in trecut

Nu ma mai ajung cu somnu' de la cat am umblat
Iar nu mai ajung acasa si o las singura in pat
Nu stie sigur ce fac, poate-i doar o melodie

Dar ea e sigura ca ma intorc inapoi, stie ea ce stie

Am vise mari, n-o sa poti sa le cuprinzi
Cu ochii, nici daca o sa te folosesti de oglinzi
Cu mainile, nici daca o sa ai puterea sa le-ntinzi
Cu mintea, niciodata fiindca suntem diferiti

Daca nu ma gasesti, alerg in ganduri pierdut
Pentru ca ma gandesc intr-una cum sa fac si mai mult
Prezentul trebuie trait, trecutul trebuie uitat
Si viitorul facut sa fie sa poti sa zambesti neincetat

Bag toata ziua maraton prin jungla asta de beton
Si traiesc fiecare piesa din casetofon
Sunt pe modul avion si nu vorbesc de telefon
Gata sa fac milioane de milioane de ron

Timpul nu pot sa-l imprumut
Timpul nu se da imprumut
Clipa asta a disparut
Poate o sa ramana in trecut
Dar timpul nu pot sa il imprumut
Timpul nu se da imprumut
Clipa asta a disparut
Toate o sa ramana in trecut

Linistea-si asculte coltii si m-asteapta colt,
A auzit ca n-am emotii nici cand totu' e pe dos
Am doua sute la bord, numai cu gheata alcool
Atatea tripuri de c***t nu m-au impresionat deloc

Stiu ca n totu e roz stiu ca mai tre' sa si dorm
Da piese astea parca se scriu singure si eu parca-s robot
Program non-stop, fara somn, programat din soft
Noi mergem la concerte cand majoritatea dorm

Plecat pe luna de tot, sa n-ai tu griji
Ramai cel mai bun la flow cat timp nu-s eu pe aici
Cica de ce ma agit, asta ma-ntreb si eu
Ca m se cam rupe in doua de sound-ul ala nou

Stii ca sunt zona rau, nu vorbesc de proximitati
Ca altfel in realitate ne despart vreo 4 harti
Imi descfac sufletu in parti, sa dau cate putin la toti
Si ma regenerez din mers, de-aia mereu trebuie sa alerg

Trimiteți un comentariu