Bitza feat. Ombladon & Dj Christu - Azi (Versuri)

Versuri

Bitza feat. Ombladon & Dj Christu - Azi (Versuri)
Bitza feat. Ombladon & Dj Christu - Azi (Piesa Oficiala)

Refren (Ombladon, Bitza):
Azi am atatia frati, camarazi
Acolo, toti, cand esti pregatit sa cazi
Ai un bilet spre capat, poti sa-l arzi!
Azi nu e ziua in care o sa cazi

Azi am atatia frati, camarazi
Acolo, toti, cand esti pregatit sa cazi
Ai un bilet spre capat, poti sa-l arzi!
Azi nu e ziua in care o sa cazi

Strofa 1 (Ombladon):
Imi tin aproape fratii, n-am nevoie de altii
De-atatea ori am dat toti aceleasi declaratii
Cand apareti ca muistii, tari in gura ca p**dele proaste
Batele noastre indreapta vorbele voastre
Aici nu-i vorba de vreo gangstereala proasta, ba!
E pur si simplu vorba de tovarasia noastra, ca
De ani in cartier n-as schimba locul deloc
Suntem legati de loc, daca plec, oricum ma-ntorc
Ma bazez pe mine, ma bazez pe ei
Ca n-am gasit in ei ce n-am gasit nici in ai mei
Ma duceam la vale, agale, in ziua care
Mi-a picat in mana o folie si un praf jegos tare
Momentul meu de slabiciune, la saispe` ani curati
As fi tras din el, daca n-aveam frati
Sunt cu ei si acum in acelasi colt de bloc
Ridic paharul sus! Hai noroc!

Refren (Ombladon, Bitza):
Azi am atatia frati, camarazi
Acolo, toti, cand esti pregatit sa cazi
Ai un bilet spre capat, poti sa-l arzi!
Azi nu e ziua in care o sa cazi

Azi am atatia frati, camarazi
Acolo, toti, cand esti pregatit sa cazi
Ai un bilet spre capat, poti sa-l arzi!
Azi nu e ziua in care o sa cazi

Strofa 2 (Bitza):
Azi, tot pe strazi, ca asfaltul
Toti pentru, unu pentru altul
Umar la umar, cot la cot, frate langa frate
Noi nu ne lasam niciun om in spate
Azi, petru lasi curajul e prostie
E o mandrie sa tragi pentru o prietenie
Crescuti de parinti, de frati, de nevoi
Unii nu-nteleg, intelegem noi
Azi, unii nu mai sunt printre noi
Nu i-am uitat, ii cinstim ca pe eroi
Am multe exemple, o sa dau doar unu'
Vorbind despre frati, mi-e dor de Nebunu
Suntem mai puternici, mai multi
Fiindca tu ne-ntelegi, ne asculti
Crezi ca n-ai pe nimeni, gandeste-te mai bine
Te tinem noi, suntem acolo pentru tine

Refren (Ombladon, Bitza):
Azi am atatia frati, camarazi
Acolo, toti, cand esti pregatit sa cazi
Ai un bilet spre capat, poti sa-l arzi!
Azi nu e ziua in care o sa cazi

Azi am atatia frati, camarazi
Acolo, toti, cand esti pregatit sa cazi
Ai un bilet spre capat, poti sa-l arzi!
Azi nu e ziua in care o sa cazi

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro